Δευτέρα, Ιουνίου 01, 2009

To "Aντιο" του Τζόρτζεβιτς !

Η συγκίνηση περίσσεψε στην αποχαιρετιστήρια συνέντευξη Τύπου του Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς τη Δευτέρα (1/6), όπου ο αρχηγός του Ολυμπιακού αναφέρθηκε στα 13 χρόνια της καριέρας του στους πειραιώτες. Ο "Τζόλε" ευχαρίστησε τους πάντες (συμπαίκτες, προπόνηση, διοίκηση) για την πορεία όλων αυτών των χρόνων, αναφέρθηκε στο ξεκίνημα του από τον Πανηλειακό, ενώ τόνισε πως "η μάδα θα μπορούσε να καταφέρει κάτι παραπάνω στην Ευρώπη".

Αναλυτικά η συνέντευξη του Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς:

"Θέλω να ξεκινήσω και να αναφερθώ από τη μέρα που ήρθα στην Ελλάδα και πρώτα θέλω να ευχαριστήσω κάποιους ανθρώπους που με βοηθήσαν και με στήριξαν στη πορεία που είχα. Ηταν 11 Δεκεμβρίου, όταν ήρθα στον Πανηλειακό και θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κ. Σταυρόπουλο που με στήριξε και με βοήθησε πάρα πολύ

Στον Πανηλειακό η ομάδα ήταν μια παρέα ποδοσφαιριστών που είμαστε ακόμα μαζί και κάνουμε ακόμα παρέα και θέλω να τους ευχαριστήσω και εκείνους. Δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε λεπτομέρειες. Επαιξα ένα χρόνο στην Α` Εθνική με τον Πανηλειακό. Το 1996 ήταν το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής μου. Ο Ολυμπιακός ενδιαφέρθηκε για την απόκτησή μου και καταλήξαμε εδώ που φτάσαμε. Μετά από 13 χρόνια μπόρεσα να κατακτήσω 12 πρωταθλήματα", είπε στον πρόλογο του ο "Τζόλε"

Ειδικότερα, για τον Ολυμπιακό, τους συμπαίκτες του και τους τίτλους που κατέκτησε, είπε: "Αυτό πιστεύω ότι είναι το καλύτερο για έναν ποδοσφαιριστή. Εφτασε η ολοκλήρωση μιας αξέχαστης πορείας. Πέρασα ωραίες στιγμές και σίγουρα θα ήθελα να ευχαριστήσω κάποιους, μπορεί να ξεχάσω και κάποιους άλλους.

Οφείλω πάρα πολλά στον κ. Κόκκαλη, με τον οποίο είχαμε άψογη συνεργασία. Στη συνέχεια θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση, το τεχνικό επιτελείο και όλους τους συμπαίκτες μου όλα αυτά τα χρόνια. Ειδικά τον Κούλη Καραταϊδη, τον Βασίλη Καραπιάλη και τον Αλέκο Αλεξανδρή, οι οποίοι βοήθησαν την ομάδα να φτάσει εδώ που έφτασε. Από εκεί και πέρα η απόφαση είναι αρκετά δύσκολη, αλλά νομίζω ότι έκανε τον κύκλο της η καριέρα μου"

Είναι πολύ δύσκολο να σταματήσεις κάτι που αγαπάς πάρα πολύ και το βλέπες σαν χόμπι. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόσμο του Ολυμπιακού που με στήριξε και ήταν κοντά στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια. Ξέρετε πόσο σημαντικός είναι αυτός ο κόσμος και πόσο κοντά της είναι. Αν ξέχασα κάποιον, θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση του Ολυμπιακού και όσους είχαμε συνεργαστεί. Τώρα, αρχίζει μια καινούργια σελίδα για μένα, αυτή των διακοπών και μετά βλέπουμε…

Θα ήθελα να ευχαριστήσω επίσης την εταιρία μου (NIΚΕ) που είχαμε μια πάρα πολύ καλή συνεργασία αλλά και για το υλικό που μου έδινε. Ήταν πολύ σημαντικό το υλικό που μου έδινε"

Για το αν του έλειψε κάτι στην 13χρονη πορεία του στον Ολυμπιακό, ανέφερε: "Δεν νομίζω να μου έλειψε κάτι όλα αυτά τα χρόνια. Πιστεύω ότι η ομάδα θα μπορούσε να καταφέρει κάτι παραπάνω στην Ευρώπη, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Δεν πιστεύω ότι μου έλειψε κάτι, ίσως αυτό να ήταν μόνο η πορεία στην Ευρώπη. Είχαμε κάποιες στιγμές ατυχίας. Η ομάδα είχε δυνατότητες να καταφέρει κάτι καλύτερο. Νομίζω ότι υπάρχουν πάρα πολλές στιγμές σε μια καριέρα. Ήταν ιδιαίτερα σημαντικός ο πρώτος μου χρόνος στον Ολυμπιακό, επειδή η ομάδα πήρε το πρώτο της πρωτάθλημα μετά από πολλά χρόνια".

Για τον ίδιο και την πορεία του στον Ολυμπιακό, τόνισε: "Ξεκινήσαμε απ το Καραϊσκάκη, πήγαμε στο ΟΑΚΑ, μετά στη Ριζούπολη και μετά γυρίσαμε ξανά στο νέο Καραϊσκάκη. Ήταν μια αξέχαστη πορεία και από το κάθε γήπεδο έχω ξεχωριστές αναμνήσεις.

Δεν ξέρω ποια είναι τα κριτήρια για να με θεωρούν τον μεγαλύτερο παίκτη της ομάδας. Ισως να είναι οι τίτλοι, όμως έχουν υπάρξει και άλλοι αρκετά σημαντικοί παίκτες για την ιστορία της ομάδας. Το πιο σημαντικό είναι το να συνδυάζονται οι ατομικές επιτυχιες με εκείνες της ομάδας. Έτσι έχει μεγαλύτερη αξία ό,τι καταφέρνεις. Αν η ομάδα δεν παίρνει τίτλους, αλλα εσύ ήσουν καλός, τότε δεν έχει πολλή μεγάλη αξία. Το ζήτημα είναι να παίρνει η ομάδα τίτλους και αυτό καταφέραμε με τον Ολυμπιακό.

Θεώρησα ότι έκανα τον κύκλο μου. Ό,τι είχα να δώσω το έδωσα και μετά από αρκετές ώρες σκέψης κατάλαβα ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να αποχωρήσω. Βέβαια είναι δύσκολη η απόφαση και σίγουρα θα μου λείψουν κάποια πράγματα, αλλά κάποια στιγμή θα ερχόταν αυτή η ώρα. Και ο πρόεδρος και η διοίκηση γενικώς κατάλαβαν ότι ήμουν συνειδητοποιημένος με την απόφαση μου και δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι να την αλλάξω. Όλα αυτά τα χρόνια, όποια απόφαση και αν πήρα. Δεν μετάνιωσα ποτέ ούτε για μια στιγμή. Δεν υπήρχε λόγος να ζητήσουν κάτι διαφορετικό, επειδή θα ήταν πολύ δύσκολο να αλλάξω απόφαση.

Σε ερώτηση για το εάν είχε προτάσεις από ομάδες του εξωτερικού, απάντησε: "Μα είμαι στο... εξωτερικό, είμαι σέρβος", είπε στην αρχή χαριτολογώντας και συμπλήρωσε: "Υπήρξαν προτάσεις από τις Λάτσιο, Γιουβέντους, Βαλένθια, Παρί Σεν Ζερμέν. Τον τέταρτο χρόνο μου στην ομάδα, ήρθε πρόταση από την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Τότε με φώναξε ο πρόεδρος και μου είπε: 'Ακόμη κι αν σε ζητήσουν όλες οι ομάδες, εγώ εσένα δεν σε δίνω'. Ετσι, από την στιγμή που ήμουν κι εγώ ευχαριστημένος στον Ολυμπιακό, παρέμεινα".

Για το μέλλον του στον Ολυμπιακό, ξεκαθάρισε πως "όπως ξέρετε, ο πρόεδρος σας είπε ότι είχαμε μια πρώτη επαφή για την αποχώρηση μου και μια γενική συζήτηση. Χρειάζομαι κάποιο χρόνο για να αποφασίσω τι θα κάνω στο μέλλον.

Δεν συζητήσαμε για πόστα και νομίζω ότι στα τέλη Αυγούστου μπορούμε να τα ξαναπούμε και να έχουμε μια απόφαση. Δεν υπάρχει κάποιο πόστο που να μου έχει προταθεί και όλα είναι ανοιχτά. Για εμένα ο Ολυμπιακός θα έχει πάντα προτεραιότητα. Δεν πρόκειται να τον ξεχάσω και θα τον στηρίζω πάντα. Δεν μπορώ να γνωρίζω τώρα τι θα συμβεί στο μέλλον και όλα είναι ανοιχτά Το μεγαλύτερο βραβείο για έναν ποδοσφαιριστή είναι η αναγνώριση του κόσμου. Μαζί με τον κόσμο του Ολυμπιακού είχαμε πολλές επιτυχίες"

Δεν υπάρχουν σχόλια: