Παρασκευή, Ιουλίου 03, 2009

Σισέ: Να με φοβούνται οι οπαδοί του Ολυμπιακού!

O Σισέ επέστρεψε στην Ελλάδα και αναχωρεί την Παρασκευή με την υπόλοιπη αποστολή του Παναθηναϊκού για το Ιβερντόν της Ελβετίας.

Οι δηλώσεις του :

«Θα προσπαθήσω να κάνω αυτό που ξέρω καλά και αυτό είναι να σκοράρω. Είμαι αισιόδοξος ότι όλα θα πάνε πολύ καλά για τον Παναθηναϊκό. Ελπίζω ότι θα παίξω το συντομότερο. Ανυπομονώ να γνωρίσω την υπόλοιπη ομάδα, τους συμπαίκτες μου. Και όταν ο προπονητής πιστεύει ότι είμαι έτοιμος τότε θα παίξω. Θα πάρω την φανέλα με το 9. Πρέπει να με φοβούνται οι οπαδοί του Ολυμπιακού αλλά όχι μόνο αυτοί. Έχω έρθει εδώ για να αποδείξω κάποια πράγματα. Ότι είμαι καλός παίκτης και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό όχι μόνο εναντίον του Ολυμπιακού αλλά με όλες τις ομάδες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: