Τρίτη, Ιουλίου 14, 2009

Θανάσης Παπάζογλου: «Ευκαιρία και πρόκληση που είμαι στον ΠΑΟΚ»


Ο Θανάσης Παπάζογλου ήταν ο παίκτης που μίλησε σήμερα στους εκπροσώπους του Τύπου και τοποθετήθηκε για την προετοιμασία του ΠΑΟΚ, τα δικά του συναισθήματα και τη μετεγγραφή του από τον Άρη στον Δικέφαλο.


Αναφερόμενος ο νεαρός επιθετικός στην προετοιμασία της νέας του ομάδας δεν έκρυψε καταρχάς τον ενθουσιασμό του για το κλίμα που επικρατεί στις τάξεις του Δικέφαλου: « Μου έκανε εντύπωση το οικογενειακό κλίμα της ομάδας. Δουλεύουμε πολύ σκληρά γιατί είμαστε μέλη μιας ομάδας με υψηλούς στόχους και θέλω να πω ότι μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η πειθαρχία που έχει επιβάλει ο προπονητής μας, κάτι που όλοι έχουμε στο μυαλό μας. Πάντα αυτή την περίοδο υπάρχουν δυσκολίες. Βρίσκω όμως τα πατήματα μου και πρέπει να βελτιώσω τη φυσική μου κατάσταση. Από εκεί και πέρα, εντυπωσιακό στον ΠΑΟΚ είναι και το οικογενειακό κλίμα που επικρατεί», ενώ για τα συναισθήματα του που από φέτος φοράει τη φανέλα του Δικέφαλου, τόνισε: «Είναι ευκαιρία και πρόκληση και για μένα και για τους συμπαίκτες μου που είμαστε εδώ. Παίζουμε σε μια μεγάλη ομάδα που πέρσι έκανε εξαιρετική πορεία, κι αυτό είναι το στοίχημα που θέλουμε να πετύχουμε και φέτος».


Τέλος, ο πρώην παίκτης των κίτρινων απάντησε σε ερώτηση σχετικά με τις αντιδράσεις που προκάλεσε η μεταγγραφή του στους ασπρόμαυρους, λέγοντας: «Ήξερα ότι θα υπήρχε ένα κόστος. Είχα τους λόγους μου όμως για να έρθω στον ΠΑΟΚ. Όχι για εκδίκηση. Απλώς γιατί πιστεύω ότι ο ΠΑΟΚ είναι η κατάλληλη ομάδα για να εκπληρώσω τα όνειρα και τις φιλοδοξίες μου».

Εν τω μεταξύ, όσον αφορά στα αγωνιστικά και στα φιλικά προετοιμασίας που δίνει ο Δικέφαλος επί ολλανδικού εδάφους, χθες έκανε εντυπωσιακή νίκη 5-0 επί της Ζούτφεν, με το Φερνάντο Σάντος να δοκιμάζει αρκετούς παίκτες και σχήματα. Τα γκολ πέτυχαν οι Κουτσιανικούλης στο 30’, Αναστασάκος στο 31’, Μαλεζάς στο 36’, Παπάζογλου στο 41’ και Φιλομένο στο 80’. Το μεγάλο στοίχημα ωστόσο για τους παίκτες του Φερνάντο Σάντος είναι σήμερα. Οι ασπρόμαυροι δίνουν το πρώτο δυνατό φιλικό, αντιμετωπίζοντας την Ναϊμέγκεν, ενώ αναμένεται και ο Αντελίνο Βιεϊρίνια, ο οποίος θα ενσωματωθεί στην αποστολή, υπογράφοντας προηγουμένως το τριετές συμβόλαιο του με τον Δικέφαλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: