Παρασκευή, Ιουλίου 03, 2009

Στην Μάντσεστερ Γ. ο Όουεν !

Ο Μάικλ Όουεν θα είναι παίκτης της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για τα επόμενα δύο χρόνια όπως ανακοινώθηκε από τους πρωταθλητές Αγγλίας πριν από λίγο. Ο διεθνής Άγγλος έμεινε ελεύθερος από την Νιουκάστλ στο τέλος της περιόδου και αναλαμβάνει το φορτίο του αντικαταστάτη του Κάρλος Τέβες στην επίθεση των «κόκκινων διάβολων».

Φεργκιουσον: Θα το απολαύσει ο Μάικλ!

«Ο Μάικλ είναι ένας επιθετικός παγκοσμίου κλάσης με μια δεδομένη ικανότητα να σκοράρει στο υψηλό επίπεδο που ποτέ δεν αμφισβητήθηκε. Το να έρθει στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τις απαιτήσεις που έχουμε είναι κάτι που ο Μάικλ θα απολαύσει», ήταν τα λόγια του κορυφαίου Βρετανού τεχνικού.

Όουεν: Θα στο ξεπληρώσω, Σερ!

«Είχα ήδη ξεκινήσει συζητήσεις με άλλους συλλόγους όταν από το... πουθενά ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον μου τηλεφώνησε την Τετάρτη το απόγευμα, με προσκάλεσε να πάρουμε πρωινό την επόμενη ημέρα και εκεί μου είπε πως με ήθελε. Συμφώνησα χωρίς να το σκεφτώ ούτε λεπτό. Είναι μια φανταστική ευκαιρία για μένα και σκοπεύω να την αρπάξω και τα δύο μου χέρια. Τώρα κοιτάζω το μέλλον μου ως παίκτης της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και είμαι τυχερός που γνωρίζω τόσους πολλούς από τους παίκτες της. Έχασα την προετοιμασία πέρσι και είμαι χαρούμενος που θα ξεκινήσω φέτος στο Κάριγκτον (σ.σ το προπονητικό κέντρο της Γιουνάιτεντ) από την πρώτη μέρα. Θέλω να ευχαριστήσω τον Σερ Άλεξ για την πίστη του σε μένα και τον διαβεβαιώνω πως θα του την ξεπληρώσω με τα γκολ και τις εμφανίσεις μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: