Δευτέρα, Ιουλίου 20, 2009

Μπομπό στη «Milliyet»: «Τα είχαμε βρει με Ολυμπιακό στα διπλάσια χρήματα. Η Μπεσίκτας μπορεί να μην πάρει τίποτα»

Είναι πλέον αποδεδειγμένο πως ο Μπομπό θέλει σαν τρελός να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό.

Με δηλώσεις του στα τουρκικά ΜΜΕ, έκανε σαφές στους «αετούς» πως αν δεν πάρει μεταγραφή τώρα για τους πρωταθλητές Ελλάδος θα αποχωρήσει ως ελεύθερος το επόμενο καλοκαίρι, πράγμα που σημαίνει πως ο σύλλογος δεν θα βάλει στο ταμείο του ούτε ένα ευρώ...

«Να αναθεωρήσουν την πολιτική τους...»


«Με ήθελαν ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός. Εγώ συμφώνησα με τον Ολυμπιακό, γιατί εκτός των άλλων μου πρόσφερε τα διπλά χρήματα απ’ όσα παίρνω εδώ. Τα 5 εκατ. ευρώ που πρόσφερε για να με αποκτήσει ήταν χρήματα πολύ καλά για μένα. Ωστόσο, η αντίσταση της Μπεσίκτας που ήθελε 7 εκατ. ευρώ, μπλόκαρε τις διαπραγματεύσεις. Βαρέθηκα αυτήν την ιστορία, είναι πολύ κουραστικό...», είπε με παράπονο αλλά και συνάμα γεμάτος αγανάκτηση στην εφημερίδα «Milliyet» ο Μπομπό και πρόσθεσε:

«Η ομάδα μου αρνήθηκε... 2,5 και τελικά μπορεί να μην πάρει ούτε ένα! Ισως θα πρέπει να αναθεωρήσουν την πολιτική αξιολόγησης των τιμών που θέτουν. Οι επιλογές της ομάδας και η επιθυμία να αποκτήσει κι άλλον επιθετικό σημαίνει ότι εγώ και πάλι δεν θα παίζω. Ομως, αν δεν γίνει κάτι, εγώ δεν θα μπορώ να πάω κάπου, γιατί τα πρωταθλήματα θα έχουν ξεκινήσει. Δεν πειράζει όμως. Εχω συμβόλαιο μέχρι το 2010. Τότε θα μπορώ να αξιολογήσω καλύτερα τις προτάσεις που θα έχω. Γιατί θα είμαι ελεύθερος!..».

Δεν υπάρχουν σχόλια: