Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 24, 2009

Ίβανσιτς: «Δεν ένιωθα καλά στον ΠΑΟ»

Ο Ίβαντσιτς, που πραγματοποιεί καταπληκτικές εμφανίσεις στα γήπεδα της Bundesliga, έδωσε ακόμα μια συνέντευξη, αυτή τη φορά στην ιστοσελίδα της πατρίδας του «laola1.at». Φυσικά αναφέρθηκε και στον Παναθηναϊκό.

«Η ώρα είχε έρθει έτσι ώστε να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό στην καριέρα μου. Ήρθα στη Μάιντς με σκοπό να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Αισθάνομαι δικαιωμένος για την επιλογή μου, αφού η ομάδα μου τα πάει περίφημα στο πρωτάθλημα. Εδώ με στηρίζουν και πιστεύουν στις δυνατότητες μου, ένα στοιχείο αρκετά σημαντικό για ένα ποδοσφαιριστή. Στον Παναθηναϊκό τους τελευταίους οκτώ μήνες δεν ένιωθα καλά».

Για τη σχέση του με τον προπονητή του: «Όλα πάνε πολύ καλά. Ο προπονητής περιμένει από εμάς όχι μόνο να αμυνόμαστε καλά, αλλά και να παίζουμε ποδόσφαιρο. Ειδικά στα εντός έδρας παιχνίδι προσπαθούμε να παίζουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και αυτό μας βοηθά και στα εκτός έδρας ματς».

Παράλληλα αναφέρθηκε και στο εντυπωσιακό ξεκίνημα που έχει πραγματοποιήσει με τη φανέλα της Μάιντς τονίζοντας: «Φυσικά και είμαι ικανοποιημένος. Αυτή μου η επιτυχία σημαίνει πολλά για μένα. Μπήκα γρήγορα στην ομάδα και με υποδέχτηκαν πολύ καλά. Σαν ομάδα τα πάμε καλά γιατί δουλεύουμε ως σύνολο.

Είμαι περήφανος που μπορώ να βοηθήσω την ομάδα μου με τα γκολ και τις ασίστ μου και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος που έχουμε κατακτήσει μέχρι στιγμής τόσους βαθμούς. Αυτό μας δίνει την αυτοπεποίθηση που χρειαζόμαστε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: