Σάββατο, Οκτωβρίου 17, 2009

Γκαλέτι:"Ποτέ στον ΠΑΟ"

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο 29χρονος άσος στο περιοδικό "Hello", μίλησε για την αγάπη που τρέφει για τον σύλλογο του Πειραιά, ενώ δήλωσε πως δεν έχει σκοπό να πάει ποτέ στον Παναθηναϊκό.

"Από την πρώτη στιγμή που ήρθα στον Ολυμπιακό αισθάνθηκα ότι αυτή η ομάδα θα ήταν κάτι ιδιαίτερο για μένα και την οικογένειά μου. Νιώθω απόλυτα δικαιωμένος για την επιλογή μου και δεν φαντάζομαι ποτέ τον εαυτό μου σε άλλη ομάδα. Σε καμία περίπτωση εγώ δεν θα επέλεγα τον Παναθηναϊκό. Είναι αδύνατον και δεν θέλω καν να το συζητώ. Ο Σεμπάστιαν Λέτο είναι φίλος μου, αλλά η φιλία μας δεν συνδέεται με το ποδόσφαιρο".

Στη συνέχει αναφέρθηκε στο πως αισθάνεται όταν δεν αγωνίζεται.
"Υπήρξαν στιγμές που ήθελα να πηδήξω από την εξέδρα στο γήπεδο για να βοηθήσω την ομάδα μου", δήλωσε ο Αργεντινός μέσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: