Τετάρτη, Φεβρουαρίου 03, 2010

Ορτίθ: Μπορούμε να κοιτάξουμε και το Τσάμπιονς Λιγκ

Ικανοποιημένος με την επιλογή του να έρθει στον Άρη, χαρούμενος που θα αγωνίζεται υπό τις οδηγίες του Έκτορ Ραούλ Κούπερ και σίγουρος πως το στοίχημα του Άρη πρέπει να είναι ακόμα και η έξοδος στο Τσάμπιονς Λιγκ, δήλωσε ο Σέζαρ Ορτίθ στην επίσημη παρουσίαση του από τον αντιπρόεδρο της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ, Δημήτρη Σαρρή...

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που έχω έρθει σε αυτόν τον μεγάλο σύλλογο και θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο δυνατό για να βοηθήσω την ομάδα μου να έρθει στα θετικά αποτελέσματα. Έχω έρθει στην Ελλάδα με πάρα πολλές ελπίδες. Οι πληροφορίες που έχω για το ελληνικό πρωτάθλημα είναι λίγες. Το σημαντικό για μένα ήταν η παρουσία του Έκτορ Ραούλ Κούπερ που για μένα είναι ένας από τους κορυφαίους στον κόσμο. Είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσει στην ποδοσφαιρική μου καριέρα και αναμένω να μάθω πολλά από αυτόν τον άνθρωπο. Θεωρώ ότι είμαι ένας δυνατός στόπερ. Είμαι πολύ καλός στο ψηλό παιχνίδι, αλλά και με την μπάλα στα πόδια. Ξέρω ότι ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ μεγάλος και δύσκολο να κερδίσω μία θέση για τον αγωνιστικό χώρο. Υπάρχει μία πάρα πολύ καλή ομάδα και με ποιότητα. Και είμαι σίγουρος ότι θα πρέπει να κοιτάξουμε να μπούμε πρώτα σε μία από τις θέσεις για το Europa League και ακολούθως και για τα προκριματικά του Champions League», ανέφερε ο «νέος Πουγιόλ», όπως είναι το «παρατσούκλι» που του έχει αποδοθεί στην Ισπανία.

«Το έχω ακούσει και εγώ αρκετές φορές. Είναι μεγάλη τιμή για έναν νεαρό ποδοσφαιριστή να τον παρομοιάζουν με τον Πουγιόλ που είναι ένας από τους κορυφαίους αμυντικούς στον κόσμο», είπε, ολοκληρώνοντας, ο 20χρονος αμυντικός που για τους επόμενους έξι μήνες, τουλάχιστον, θα φοράει τη φανέλα με το νούμερο 25.

1 σχόλιο:

KANTHAR0S είπε...

Έχω καλό προαίσθημα για τον παίχτη. Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου έχει κάτσει ότι θα βγει ως μεταγραφη.

Την καλησπέρα μου!