Σάββατο, Μαΐου 24, 2008

Ζίκο για ΠΑΟ !


Μετά την οριστική άρνηση του Ντούσαν Μπάγεβιτς και τα πρώτα σενάρια για, Ερνέστο Βαλβέρδε, Φατίχ Τερίμ, Σβεν Γκόραν Έρικσον και Χοακίν Καπαρός, άλλο ένα ιστορικό όνομα του παγκόσμιου ποδοσφαίρου έρχεται να προστεθεί στους υποψήφιους διαδόχους του Ζοσέ Πεσέιρο.


Ο λόγος για τον μεγάλο Ζίκο ο οποίος βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Φενέρμπαχτσε για την ανανέωση του συμβολαίου του όμως σύμφωνα με δηλώσεις του υπάρχει μεγάλο χάσμα ανάμεσα στις δύο πλευρές. Τουρκικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν πως ο Παναθηναϊκός παρακολουθεί από κοντά την υπόθεση και... καιροφυλακτεί ενώ ο Βραζιλιάνος εκτός από τους «πράσινους» έχει στα υπ’ όψιν και την κρούση της Μπενφίκα.

«Πιστεύω πως είναι πολύ δύσκολο να μείνω. Οι συζητήσεις μέχρι τώρα δεν βρίσκονται στο καλύτερο σημείο. Αμφισβητούν το τεχνικό μου προσωπικό και είμαι δυσαρεστημένος από την όλη κατάσταση που επικρατεί, μόλις 15 μέρες πριν την ολοκλήρωση του συμβολαίου μου. Μετά από δύο σεζόν εκεί, πίστευα πως θα μου προσέφεραν λίγο περισσότερο χρόνο...», δήλωσε σχετικά ο «λευκός Πελέ» στην επίσημη ιστοσελίδα της ΟΥΕΦΑ.



1 σχόλιο:

Μανώλης είπε...

Νομιζώ ότι επειδή έχει εμπειρία από το Τουρκικό πρωταθλημα θα μπορέσει να προσαρμοστεί πιο εύκολα στο ελληνικό που έχουν αρκετές ομοιότητες.
Ωστόσο δεν είμαι σίγουρος ότι ταιριάζει με το προφίλ του προπονητή που χρειαζόμαστε λόγο ηλικίας και (ίσως) της έλλειψης κινήτρων για καριέρα.
Και φυσικά ανησυχώ αν θα στηριχθεί σε ελληνικό κορμό ή όπως και στη Φενέρ θα έχει αρκετούς βραζιλιάνους...