Τετάρτη, Ιουλίου 23, 2008

Έβερτον: Υπάρχει πρόταση από τον Ολυμπιακό


Για πρόταση από την πλευρά του Ολυμπιακού έκανε λόγο ο Έβερτον ντε Σόουζα, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε. Ο Βραζιλιάνος επιθετικός τόνισε ότι μεταξύ άλλων έχει στα χέρα του πρόταση από τους «ερυθρόλευκους», σε αντίθεση με τον μάνατζερ του, Ρόντρι, που δήλωσε χθες ότι αφενός δεν υπάρχει πρόταση από τον Ολυμπιακό, αφετέρου ότι ο πελάτης του θα συνεχίσει την καριέρα του στη Μάλαγα.

Ο Έβερτον, δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου: «Ξέρω το ενδιαφέρον της Μάλαγα και με χαροποιεί. Ο εκπρόσωπος μου μιλάει μαζί τους, όμως, δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο. Υπάρχει πρόταση και από τον Ολυμπιακό. Θα δούμε. Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να παραμείνω στη Σαραγόσα, αφού είμαι χαρούμενος εδώ και δεν έχω πρόβλημα να αγωνιστώ στη δεύτερη κατηγορία. Η τελική απόφαση είναι δική μου. Θα εξετάσω τις προτάσεις που έχω και θα αποφασίσω το καλύτερο για μένα και την οικογένειά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: