Σάββατο, Αυγούστου 02, 2008

Λέτο: Υπόσχομαι την Τρίτη να βρίσκομαι στην Αθήνα


Μπορεί οι άνθρωποι της Λίβερπουλ να κατέφυγαν στα αρμόδια δικαιοδοτικά όργανα για την έκδοση άδειας εργασίας στον Σεμπαστιάν Λέτο, ούτε οι ίδιοι όμως δεν πιστεύουν ότι θα τα καταφέρουν! Αυτό εκμυστηρεύτηκε με δηλώσεις του ο Αργεντινός χαφ, που περιμένει παρόλα αυτά με αγωνία την απόφαση της Δευτέρας, ετοιμάζοντας παράλληλα βαλίτσες για την Τρίτη :

«Η απόφαση θα ανακοινωθεί τη Δευτέρα, παρόλα αυτά οι άνθρωποι της Λίβερπουλ μου είπαν να ετοιμάσω τα πράγματα μου για την Αθήνα! Σύμφωνα με τις πληροφορίες τους, κατά 99% η έκβαση θα είναι αρνητική. Έχω κουραστεί πάρα πολύ με αυτή την ιστορία. Το μόνο που θέλω είναι να έρθω στον Ολυμπιακό και να αφοσιωθώ στο ποδόσφαιρο. Να μη σκέφτομαι τίποτα άλλο. Έχω πάρα πολύ μεγάλη όρεξη να παίξω μπάλα, μου έχει λείψει. Θέλω να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ και ο Ολυμπιακός μου δίνει αυτή τη δυνατότητα. Υπόσχομαι πως την Τρίτη θα βρίσκομαι στην Αθήνα, εφόσον η απόφαση είναι αρνητική όπως μου έχουν διαμηνύσει. Ανυπομονώ να ενσωματωθώ στην ομάδα», δήλωσε στην εφημερίδα «Sportday» ο 22χρονος άσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: