Τρίτη, Αυγούστου 05, 2008

Μπραντάο στην ιστοσελίδα της Σαχτάρ: Γιατί να μη παίξω και κάπου αλλού;


Σήμερα, ο Βραζιλιάνος επιθετικός μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Σαχτάρ απάντησε στα ερωτήματα των φίλων της ομάδας και μπορεί να παρουσιάστηκε σαφώς πιο... μαζεμένος ωστόσο, φανέρωσε την επιθυμία του να αλλάξει περιβάλλον.

Ο Μπραντάο μίλησε για ενδιαφέρον του Ολυμπιακού (και της Γαλατασαράι) και όχι για συμφωνία, όμως, τόνισε πως αν του δοθεί η δυνατότητα να παίξει σε κάποια άλλη ομάδα, θα ήταν πρόθυμος να το κάνει.
«Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως είμαι κολακευμένος από το ενδιαφέρον ομάδων, όπως ο Ολυμπιακός και η Γαλατασαράι. Προς το παρόν πάντως, είναι μόνο ενδιαφέρον, δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη», τόνισε χαρακτηριστικά ο Βραζιλιάνος, για να καταλήξει:

«Βρίσκομαι στο Ντόνετσκ εδώ και έξι χρόνια και έχω δώσει τον καλύτερο μου εαυτό. Έχω ακόμη συμβόλαιο για 3,5 χρόνια με τη Σαχτάρ και θα δουλέψω σκληρά για να το τιμήσω. Αν, όμως, μου δοθεί η δυνατότητα να αγωνιστώ σε κάποια άλλη ομάδα, γιατί να μη παίξω και σε ένα άλλο πρωτάθλημα;».

Δεν υπάρχουν σχόλια: