Δευτέρα, Αυγούστου 04, 2008

Λέτο: Η καλύτερη επιλογή ο Ολυμπιακός...


Ο αριστερός χαφ της Λίβερπουλ, ο οποίος θα πατήσει το πόδι του στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» σήμερα στις 11 το βράδυ για να υπογράψει συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό, ανυπομονεί να έρθει στην χώρα μας και να αγωνισθεί με τη φανέλα των «ερυθρόλευκων» μπροστά στον κόσμο της ομάδας.

«Είναι η καλύτερη επιλογή για μένα ο Ολυμπιακός. Μου δίνετε η ευκαιρία να παίξω σε μια πολύ μεγάλη ομάδα και να δείξω το ποδόσφαιρό μου σε επίπεδο Τσάμπιονς Λιγκ. Εχω μάθει ότι αντιμετωπίζουμε μια κυπριακή ομάδα στα προκριματικά», είπε, ο νεαρός άσος και πρόσθεσε:

«Ομως πιστεύω ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα να περάσουμε στη φάση των ομίλων. Είμαι διψασμένος για μπάλα και θέλω να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις τον Ολυμπιακό να φτάσει ξανά στην κατάκτηση των τίτλων».

Ο Λέτο θεωρεί ότι δεν θα αργήσει να προσαρμοστεί στη νέα του ομάδα: «Το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός έχει αρκετούς συμπατριώτες μου και πολλοί από τους παίκτες είναι ισπανόφωνοι, θα με βοηθήσει να προσαρμοστώ γρήγορα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: