Κυριακή, Αυγούστου 03, 2008

Μπραντάο: Ο Καστίγιο μου έχει πει τα καλύτερα


Ένα βήμα πριν από την ένταξή του στη δύναμη του Ολυμπιακού, δηλώνει ότι βρίσκεται ο Μπραντάο, ο οποίος έχει φροντίσει να μάθει πολλά για τους «ερυθρόλευκους» ρωτώντας τον πρώην ποδοσφαιριστή τους αλλά και πρώην συμπαίκτη του στη Σαχτάρ, Νέρι Κσατίγιο.

«Μέσα στην εβδομάδα, πιθανότατα Δευτέρα ή Τρίτη, θα έχουμε οριστικές εξελίξεις όσον αφορά την ομάδα που θα παίζω του χρόνου. Γνωρίζω για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού και ότι οι διαπραγματεύσεις έχουν προχωρήσει πολύ. Έχω ανακοινώσει και στη Σαχτάρ ότι θέλω να φύγω. Βρίσκομαι έξι χρόνια στο Ντόνετσκ. Η Σαχτάρ μού έδωσε τα πάντα, και εγώ το ίδιο. Θεωρώ ότι ο κύκλος μου ολοκληρώθηκε. Θέλω να αλλάξω παραστάσεις, χώρα, να παίξω μπάλα σε ένα καινούργιο πρωτάθλημα», είπε ο Μπραντάο στην εφημερίδα «SportDay»..

Αναφερόμενος στις πληροφορίες που πήρε από τον Καστίγιο, ο Βραζιλιάνος παίκτης δήλωσε: «Η τελευταία φορά που μιλήσαμε ήταν πριν από 3-4 ημέρες. Ο Νέρι μου έχει πει τα καλύτερα για τον Ολυμπιακό. Με έχει ενθουσιάσει έτσι όπως μου έχει παρουσιάσει τα πράγματα. Πρωταθλητισμός, Τσάμπιονς Λιγκ, το γήπεδο γεμάτο σε κάθε παιχνίδι, ιδανική πόλη η Αθήνα. Φυσικά και με προέτρεψε να πάω στον Ολυμπιακό. Άλλωστε έχω από πρώτο χέρι εντυπώσεις για το κλίμα στο γήπεδο, τη χώρα, από τον αγώνα που δώσαμε για το Τσάμπιονς Λιγκ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: