Σάββατο, Αυγούστου 16, 2008

Χακιά :«Νόμισα πως ήταν χιούμορ»















Η Ελληνίδα αθλήτρια λίγο μετά την αποκάλυψη πως ένα δείγμα της βρέθηκε θετικό στην ουσία Μ3 έδωσε Συνέντευξη Τύπου σε ξενοδοχείο του Πεκίνου:


"Πριν από λίγες ώρες με κάλεσε ο κύριος Κούβελος στο γραφείο του και με ενημέρωσε πως υπάρχει δείγμα δικό μου που είναι θετικό. Στην αρχή σοκαρίστηκα. Νόμιζα πως έκανε χιούμορ.

Τα τελευταία χρόνια περνάω από πολλούς ελέγχους. Ο τελευταίος έλεγχος είναι 1η Αυγούστου. Ήταν αιφνίδιος αλλά τον περίμενα γιατί πάντα με ελέγχουν. Δεν ξέρω τι μπορεί να έχει συμβεί. Δεν μπορώ να δεχθώ ότι υπάρχουν αρρωστημένα μυαλά για δολιοφθορά. Θέλω να δώσω όλα τα σκευάσματα στον ΕΟΦ για να τα ελέγξει.

Το πρώτο που σκέφτηκα να κάνω είναι να δώσω όλα μου τα συμπληρώματα, βιταμίνες, τα πάντα για να εξεταστούν γιατί με αυτό τον τρόπο θα μπορώ να προστατέψω κάποιους συναθλητές μου.

Ελέγχω και κοιτάω τα πάντα έχω γίνει πραγματικά άρρωστη με αυτό το θέμα.

Μου ήρθε ένα χαρτί για έναν έλεγχο στις 12 Αυγούστου στην wada αλλά εγώ πέρασα στις 10 Αυγούστου. Ίσως να είναι λάθος στο χαρτί αλλά δεν ξέρω.

Με θλίβει πολύ το γεγονός δεν μπορώ να υπερασπιστώ τη χωρά μου. Είναι πολύ μεγάλο το πλήγμα είμαι έκπληκτη και πολύ σοκαρισμένη.

Δεν έχει ανοίξει το δεύτερο δείγμα αλλά δεν πιστεύω πως έχει μεγάλη σημασία πλέον.

Μακάρι οι συναθλητές μου να κρατάνε καλά γιατί μου λείπουν. Αφήστε εμένα και να είστε κοντά σε αυτούς που συνεχίζουν. Σας έχουν ανάγκη. Λυπάμαι για την αναστάτωση.

Αν περνούσαν αθλητές ελέγχους όπως περνάω εγώ δεν ξέρω τι θα γινόταν. Δεν θα είχαμε αθλητισμό.

Ηθελημένα έφυγα από το χωρίο. Δεν θέλω να ενοχλήσω τους συναθλητές μου που τους σέβομαι. Στις 11 ώρα ανοίγει το δεύτερο δείγμα αλλά δεν ξέρω πότε θα φύγω.

Τελευταία έπαιρνα μόνο πολυβιταμίνες. Δεν έχω μεγαλύτερο κοντρόλ πάνω από 3 μέρες. Έχω περάσει και διπλό έλεγχο σε μία μέρα. Δεν υπάρχει περιθώριο για να φανεί στο αίμα. Γι αυτό έχω σοκαριστεί

Ο στόχος μου ήταν να μπω τελικό. Ήμουν σίγουρη ότι θα το έκανα αλλιώς δεν θα ερχόμουν εδώ. Είχα κάποια προβλήματα αλλά έκανε σκληρή προπόνηση και ήμουν σίγουρη πως θα τα καταφέρω να μπω στον τελικό αλλά δυστυχώς δεν θα μπορέσω.

Όταν μετέχεις σε υψηλό πρωταθλητισμό υπάρχει ένα... μαγαζί που λέγεται ΔΟΕ ή ΙΑΑΦ. Δυστυχώς οι αθλητές δεν μπορούμε να αποδείξουμε τίποτα.

Δεν ξέρω αν είναι καλό που θα το πω. Αυτοί έχουν το μαχαίρι,αυτοί και το καρπούζι. Το χαρτί με τον κωδικό τον έχει ο ελεγκτής. Έχω καλή θέληση και λέω ότι δεν μπορεί να έγινε δολιοφθορά αλλά είναι κάτι που δεν μπορείς να αποδείξεις. Χιλιάδες σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου. Μακάρι να μπορούσα να το αποδείξω
".



Δεν υπάρχουν σχόλια: