Δευτέρα, Αυγούστου 11, 2008

Eρχεται την Τρίτη ο Ντιόγκο !


Ο Βραζιλιάνος επιθετικός έχει ξεκαθαρίσει προ πολλού στη διοίκηση της Πορτουγκέζα ότι δεν επιθυμεί να πάει πουθενά αλλού, εκτός του Ολυμπιακού. Και οι πιέσεις του φαίνεται ότι είχαν αποτέλεσμα, παρά την πολύ μεγάλη πρόταση που φέρεται να έχει κάνει η ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Παράλληλα, ο Ντιόγκο αποκάλυψε, με δηλώσεις του στον ελληνικό Τύπο, ότι θα βρίσκεται στην χώρα μας την Τρίτη για να υπογράψει συμβόλαιο με τους Πρωταθλητές Ελλάδος.

«Η ανακοίνωση της μεταγραφής μου θα γίνει την Τρίτη. Είμαστε πάρα πολύ κοντά. Το μόνο που απομένει είναι η υπογραφή της διοίκησης της Πορτουγκέζα. Δεν υπήρξε κινητικότητα στο θέμα της μεταγραφής μου σήμερα (σ.σ.: χθες), επειδή υπήρχε το ματς με την Κρουζέιρο και ο κύριος Ντα Λούπα δεν ήθελε να στενοχωρήσει τους οπαδούς», είπε, αρχικά, ο Ντιόγκο για να προσθέσει στη συνέχεια:

«Εχω πάρει διαβεβαιώσεις από την ομάδα μου ότι το θέμα έχει τελειώσει. Μου είπαν ότι θα γίνει διοικητικό συμβούλιο για γίνει αυτό. Το συμβούλιο θα γινόταν ή μετά το ματς ή αύριο (σ.σ.: σήμερα). Η συμφωνία έχει ολοκληρωθεί και περιμένω να με ειδοποιήσουν για να μπω στο αεροπλάνο και να φύγω με προορισμό την Ελλάδα. Μου έχουν πει πάντως ότι την Τρίτη θα είμαι και επίσημα παίκτης του Ολυμπιακού. Ανυπομονώ να έρθω στην Ελλάδα».

«Είμαι πολύ χαρούμενος»
Ο νεαρός άσος μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την νέα του ομάδα, τον Ολυμπιακό: «Eρχομαι σε μια πολύ μεγάλη ομάδα και είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό. Όνειρό μου είναι να πετύχω στην Ευρώπη και είμαι πολύ χαρούμενος που αυτό θα γίνει πραγματικότητα μέσω του Ολυμπιακού».

Παράλληλα, επεσήμανε πως μεγάλο ρόλο στην απόφασή του να έρθει στο Λιμάνι έπαιξε ο συμπατριώτης του, Λεονάρντο: «Μίλησα πολλές φορές με τον Λεονάρντο στο τηλέφωνο. Είναι πολύ καλός μου φίλος και χαίρομαι πολύ που θα βρεθούμε ξανά στην ίδια ομάδα. O Λεονάρντο μου έχει μιλήσει με τα καλύτερα λόγια για τον Ολυμπιακό και αυτά που μου είπε έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: