Τρίτη, Αυγούστου 05, 2008

Θέλει Πελετιέρι ο Ολυμπιακός, γράφει η «Ole»


Στο στόχαστρο του Ολυμπιακού φέρεται να βρίσκεται ο Αγκουστίν Πελετιέρι σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Ole». Μάλιστα, η αργεντίνικη εφημερίδα δεν αποκλείει και το ενδεχόμενο οι «ερυθρόλευκοι» να καταθέσουν μέσα στις επόμενες μέρες επίσημη πρόταση στην Λανούς για την αγορά του 26χρονου αμυντικού χαφ, με τους «βυσσινί» να μην κλείνουν την πόρτα σε μια πιθανή πώληση του παίκτη, αν φυσικά ικανοποιηθούν οικονομικά.

Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, οι Πρωταθλητές Ελλάδος θα ασχοληθούν με την περίπτωση του Πελετιέρι μόνο αν αποφασίσουν να πουλήσουν τον Κριστιάν Λεντέσμα στη Σαν Λορένσο, ενδεχόμενο που συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες.

«Μακάρι να έρθω στον Ολυμπιακό»

Από την πλευρά του, ο Αγκούστιν Πελετιέρι δεν είναι αρνητικός στην προοπτική να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό και όπως αποκάλυψε με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Πρωταθλητής» θα ήταν ένα τεράστιο βήμα για την καριέρα του.

«Εδώ και μήνες είμαι ενήμερος ότι έχουν γίνει κουβέντες με τον Ολυμπιακό. Δεν είχε προχωρήσει κάτι και συνέχισα στη Λανούς. Ξέρω ότι και πάλι κάτι γίνεται, όμως τίποτα περισσότερο. Δεν μου έχει πει ο μάνατζέρ μου συγκεκριμένα πράγματα. Αν θέλω να παίξω στον Ολυμπιακό; Μακάρι...», είπε αρχικά ο Πελετιέρι και πρόσθεσε:

«Θέλω να έρθω. Θα είναι τεράστιο βήμα προς τα εμπρός στην καριέρα μου. Εχω μιλήσει αρκετές φορές με τον Αρτσούμπι και μου έχει πει εξαιρετικά λόγια για την ελληνική ομάδα. Γνωρίζω τα πάντα για τον Ολυμπιακό. Είχα δει τον αγώνα με τη Ρεάλ Μαδρίτης για το Τσάμπιονς Λιγκ. Φοβερή εμφάνιση. Θα το θυμάμαι αυτό το ματς, συγκλονιστικό. Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα και με καλύπτει απόλυτα».


Δεν υπάρχουν σχόλια: