Τρίτη, Αυγούστου 05, 2008

"Με έπεισε ο Ζιλμπέρτο" λέει ο Ντούντου !


Ο 25χρονος Βραζιλιάνος μιλώντας στην εφημερίδα "Sportday" υπογράμμισε πως το αστέρι του "αιωνίου αντιπάλου" τον έπεισε να έρθει στην Ελλάδα, ενώ τόνισε παράλληλα πως η μεγάλη επιθυμία της διοίκησης των νταμπλούχων τον οδήγησε στην θετική απάντηση.

"Για να είμαι ειλικρινής ο Ζιλμπέρτο Σίλβα με έπεισε να αποδεχτώ την προσφορά του Ολυμπιακού και να έρθω σε λίγες ώρες στην Ελλάδα. Μίλησα για αρκετή ώρα με τον Ζιλμπέρτο, ο οποίος μου είπε ότι έχει εκπλαγεί ευχάριστα απ' όσα έχει δει στη χώρας σας και με προέτρεψε να έρθω και εγώ.

Εν συνεχεία μίλησα με τον Λεονάρντο, ο οποίος επίσης μου ανέφερε ότι είναι όλα καταπληκτικά στον Ολυμπιακό και μου είπε ότι δεν πρέπει καν να το σκεφτώ. Ο Έλληνας ατζέντης, Σάκης Τζήκας, μου τα έλεγε όλα αυτά τις τελευταίες ημέρες, αλλά ήθελα να βεβαιωθώ.


Ο Ντούντου Σεραένσε εξέφρασε την ικανοποίηση του για την νέα σελίδα στην καριέρα του, τονίζοντας πως θα τα δώσει όλα για το καλό του Ολυμπιακού: "Επιτέλους πραγματοποιείται το όνειρο μου. Φεύγω από τη Ρωσία και πάω σε μια καλή ευρωπαϊκή ομάδα. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος και θέλω να υποσχεθώ στον κόσμο του Ολυμπιακού ότι θα τα δώσω όλα για να φτάσει το κλαμπ όσο πιο ψηλά γίνεται.

Ανυπομονώ να βρεθώ αύριο στο Καραϊσκάκη και να γνωρίσω τον κόσμο της ομάδας. Έχω ακούσει τόσα πολλά για αυτόν και θα ήθελα να τον δώ από κοντά".

Δεν υπάρχουν σχόλια: