Τρίτη, Σεπτεμβρίου 23, 2008

Νίνης: Μακάρι να εκπληρώσω τις προσδοκίες του κόσμου


Τη χαρά του για την αναπροσαρμογή του συμβολαίου του εξέφρασε ο Σωτήρης Νίνης. Ο 18χρονος μεσοεπιθετικός έκανε δηλώσεις μία ώρα πριν την έναρξη του φιλικού του Παναθηναϊκού κόντρα στον Αθηναϊκό, ευχαριστώντας τους δύο εκπροσώπους του και ευχόμενος να εκπληρώσεις τις προσδοκίες του κόσμου προς το πρόσωπό του.

«Είμαι πολύ χαρούμενος με το νέο μου συμβόλαιο. Μου το είχε πει εδώ και καιρό η ομάδα, είχαμε συμφωνήσει, απλώς έμεναν κάποια διαδικαστικά θέματα. Με βοήθησαν και τους ευχαριστώ γι'αυτό, οι εκπρόσωποί μου κ.κ. Ευαγελόπουλος και Παθιακάκης. Είναι μια ικανοποίηση για μένα και ένα μικρό δείγμα για το τι θα ακολουθήσει», επισήμανε ο πιτσιρικάς του «τριφυλλιού» και συμπλήρωσε:

«Το ξέρω ότι ο κόσμος περιμένει πολλά από εμένα. Μακάρι να εκπληρώσω τις προσδοκίες των φιλάθλων. Υπόσχομαι να δώσω τα πάντα για να πάει ψηλότερα η ομάδα. Ελπίζω ο Παναθηναϊκός να εκπληρώσει τους στόχους του στο πρωτάθλημα και να κάνει μια καλή πορεία στην Ευρώπη».


Δεν υπάρχουν σχόλια: