Σάββατο, Σεπτεμβρίου 20, 2008

Ντουντού: "Με το ίδιο πάθος σε όλα τα παιχνίδια"


Πίστωση χρόνου από τον κόσμο του Ολυμπιακού προκειμένου ο ίδιος και οι συμπαίκτες του να αφομοιώσουν τη φιλοσοφία του Ερνέστο Βαλβέρδε ζήτησε ο Ντουντού. Ο Βραζιλιάνος μέσος των "ερυθρόλευκων", μιλώντας στην εφημερίδα "Φως", δήλωσε ικανοποιημένος από την παρουσία του στην ομάδα και εξήρε τη δουλειά του Ισπανού προπονητή.

Τα κυριότερα αποσπάσματα

- Είχα επίσημη πρόταση από τον Ολυμπιακό πέρσι το καλοκαίρι. Το είχα συζητήσει μάλιστα και με την οικογένειά μου και μας ενδιέφερε αυτή η προοπτική. Η ΤΣΣΚΑ Μόσχας επιθυμούσε την παραμονή μου στην ομάδα και δεν ήθελε σε καμιά περίπτωση να με παραχωρήσει, όχι συγκεκριμένα στον Ολυμπιακό, αλλά σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα του εξωτερικού. Με υπολόγιζαν, με εμπιστεύονταν στη Ρωσία.

- (Ο Ζιλμπέρτο Σίλβα) Δεν μου μίλησε για τον Ολυμπιακό, αλλά γενικότερα για την Ελλάδα. Με παρότρυνε να έρθω γιατί οι συνθήκες ζωής εδώ είναι ιδανικές. Και φυσικά το ελληνικό πρωτάθλημα θα αποτελέσει ένα μεγαλύτερο σκαλοπάτι στην καριέρα μου απ' ό,τι αν έμενα στη Ρωσία.

- Αισθάνομαι υπέροχα. Από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στην Ελλάδα, ένιωσα καλά. Μ' άρεσε η υποδοχή που μου επεφύλαξε ο κόσμος. Κατάλαβα από την πρώτη στιγμή ότι όποιος ασχολείται με αυτόν το σύλλογο, από τον πρόεδρο μέχρι τον πιο απλό φίλαθλο, είναι παθιασμένος με τον Ολυμπιακό.

- Προσωπικά το Κύπελλο ΟΥΕΦΑ το βλέπω με προσοχή και για μένα αποτελεί κίνητρο η διοργάνωση, αφού και οι ομάδες που συμμετέχουν είναι ισχυρές. Ποιες να πρωτοπώ; Μίλαν, Σεβίλλη, Βαλένθια, Τότεναμ; Όλα αυτά τα κλαμπ δίνουν τεράστιο κύρος στη διοργάνωση. Γιατί να τη σνομπάρω τη διοργάνωση; Εγώ θέλω να μπαίνω μέσα και να δίνω τα διαπιστευτήριά μου σε οποιαδήποτε διοργάνωση και όποτε μου ζητηθεί.

- Με το πού έγινε η κλήρωση, ίσως είχαμε υπέρμετρη αισιοδοξία και δεν δώσαμε την απαιτούμενη προσοχή στις δυνατότητες της Ανόρθωσης. Έτσι βρεθήκαμε προ εκπλήξεων. Πιστέψαμε ότι θα μπούμε μέσα, θα βάλουμε ένα-δυο γκολ και θα τελειώσουμε το ματς.

- Δεν μπορώ να σχολιάσω τις επιλογές του κόουτς. Αυτή είναι η στρατηγική του και έτσι δείχνει με τον τρόπο του ότι υπολογίζει σε όλους.

- Με εξιτάρουν τα ντέρμπι και αυτές οι ατμόσφαιρες. Μακάρι να έπαιζα κάθε Κυριακή σε τέτοια παιχνίδια, σε τέτοιες έδρες και σε τέτοιες ατμόσφαιρες. Μακάρι να έπαιζα εκτός έδρας συνέχεια με Παναθηναϊκό, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ!

- Ήρθα στην Ελλάδα για να παίξω ποδόσφαιρο. Για το γήπεδο που με ρωτάς, είναι λάθος για κάθε παίκτη να διαλέγει συνθήκες και... γήπεδα για να παίξει ποδόσφαιρο. Η δουλειά μου είναι το ποδόσφαιρο και οφείλω να παίζω με το ίδιο πάθος σε όλα τα παιχνίδια, είτε διεξάγονται αυτά σε κακούς αγωνιστικούς χώρους είτε σε καυτές έδρες.

- (για Βαλβέρδε) Πάρα πολύ καλός κόουτς και αισθάνομαι καλά μαζί του γιατί δείχνει εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου. Προσπαθώ να παίζω όπως μου ζητάει και να εκτελώ τα καθήκοντά μου εντός αγωνιστικού χώρου. Έχει μια συγκεκριμένη στρατηγική που πάει να μας περάσει, αλλά θα πρέπει ο κόσμος να μας δώσει λίγο χρόνο ακόμα για να βγάλουμε στο γήπεδο τη συνοχή, τους αυτοματισμούς και τα συστήματα που θέλει ο κόουτς.

- (για Ντιόγο) Είναι καλός ποδοσφαιριστής, δεν το συζητάμε αυτό. Όμως θέλει τον χρόνο προσαρμογής του. Δεν είναι εύκολο να φύγεις από τη Βραζιλία και έρχεσαι στην Ευρώπη. Είναι τελείως διαφορετικός ο τρόπος παιχνιδιού. Θα προσφέρει πολλά στην ομάδα αν προσαρμοστεί πλήρως. Σίγουρα όμως πρόκειται για πολύ καλό επιθετικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: