Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 29, 2008

Μπελούτσι: "Δεν θα προδώσω ποτέ τον κόσμο"


Πιστός στον Ολυμπιακό εμφανίστηκε ο Φερνάντο Μπελούτσι, υπογραμμίζοντας πως δεν θα πήγαινε σε Παναθηναϊκό και ΑΕΚ γιατί σέβεται την αγάπη του κόσμου.

Ο Αργεντινός σούπερ σταρ των ερυθρολεύκων τόνισε μεταξύ άλλων πως νιώθει πλέον πιο έτοιμος να δείξει την πραγματική του αξία.

Ο Μπελούτσι σε συνέντευξη που παραχώρησε στο "Εθνοσπόρ" μίλησε για την ζωή του στην Ελλάδα, τις παρέες εκτός γηπέδου, τους αντιπάλους στο ελληνικό πρωτάθλημα, τον Ντιόγκο, τον αποκλεισμό από την Ανόρθωση, του Νούνιες και Λεντέσμα αλλά και τις φιλοδοξίες του.

Αποσπάσματα από την συνέντευξη

Για τον αγώνα με την ΑΕΚ:
"Ο Ολυμπιακός κάθε χρόνο είναι φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, όπως το κάνει άλλωστε την τελευταία 12ετία. Αν κερδίσουμε την ΑΕΚ θα είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα και για τον φετινό τίτλο, αφού εκτός από βαθμολογικά θα μας βοηθήσει να ανέβουμε και ψυχολογικά. Ο αποκλεισμός από το Τσάμπιονς Λιγκ μας έκανε όλους να νιώθουμε πολύ άσχημα και ήταν ένα πολύ σκληρό χτύπημα για το γόητρό μας."

Για τον ΠΑΟ: "Τόσο ο Παναθηναϊκός όσο και η ΑΕΚ κάθε χρόνο είναι οι βασικοί αντίπαλοί μας για το πρωτάθλημα και σίγουρα τους σεβόμαστε, αφού πρόκειται για δύο μεγάλες ομάδες."

Για τις φιλοδοξίες του: "Πάντα θέλω να βελτιώνομαι, πάντα θέλω να πηγαίνω μπροστά και να διαπρέπω στον χώρο μου, στο ποδόσφαιρο. Αυτήν τη στιγμή στο μυαλό μου έχω μόνο να κατακτήσω ακόμα ένα πρωτάθλημα με τον Ολυμπιακό. Στο μέλλον θα ήθελα να αγωνιστώ σε ένα πρωτάθλημα όπως το ιταλικό ή το ισπανικό, τα οποία έχουν πολλά κοινά στοιχεία με το πρωτάθλημα της Αργεντινής."

Για το αν θα πήγαινε σε ΑΕΚ ή ΠΑΟ: "Οχι, όχι. Σέβομαι τον κόσμο του Ολυμπιακού, όπως σέβομαι και τους φιλάθλους της Ρίβερ Πλέιτ. Μου έχουν φερθεί πάρα πολύ καλά, μου έχουν δείξει την αγάπη τους όσο καιρό είμαι στην Ελλάδα και δεν θέλω να προδώσω αυτήν την αγάπη."

Για την φετινή χρονιά: "Η αλήθεια είναι ότι ξεκινήσαμε πολύ άσχημα τη χρονιά και μας στενοχώρησε όλους ο αποκλεισμός από το Τσάμπιονς Λιγκ. Ομως πιστεύω ότι σταδιακά βρίσκουμε τον ρυθμό μας και την ταυτότητά μας ως ομάδα και είμαι σίγουρος ότι έχουμε ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης".

Για το αν το γέμιζε άγχος το γεγονός πως ο Ολυμπιακός δαπάνησε 7.5 εκ. ευρώ για το 50% των δικαιωμάτων του: "Οχι, δεν είχα άγχος για τίποτα. Κυρίως η απόδοσή μου είχε να κάνει με τη φυσική μου κατάσταση. Είχα έναν τραυματισμό μέσα στη χρονιά και δεν μου επέτρεψε να κάνω την προετοιμασία με την υπόλοιπη ομάδα και ένιωθα ότι είμαι πιο αργός στις κινήσεις μου. Παρότι ήθελα να παίξω όπως αγωνιζόμουν στην Αργεντινή, δεν με ακολουθούσε το σώμα μου. Τώρα νιώθω πολύ πιο δυνατός και μπορώ σιγά σιγά να δείξω την πραγματική μου αξία".

Για τον αποκλεισμό από την Ανόρθωση: "Κάναμε ένα πολύ άσχημο παιχνίδι στην Κύπρο και το πληρώσαμε. Εκεί κρίθηκε η πρόκριση για μένα, καθώς χάσαμε με το βαρύ 3-0 και στη ρεβάνς ήταν πάρα πολύ δύσκολο να ανατρέψουμε αυτό το σκορ. Ο αντίπαλός μας είχε κλειστεί στην άμυνα και παρά το γεγονός ότι εμείς προσπαθήσαμε με κάθε τρόπο να φτάσουμε στην επίτευξη τριών γκολ, δεν τα καταφέραμε.

Για μένα η βασική αιτία του αποκλεισμού ήταν η έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης της ομάδας. Δεν ξέρω αν έφταιξε το γεγονός ότι κάποιες μεταγραφές έγιναν αργά, αλλά πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός έπρεπε να προκριθεί ακόμα και αν είχε κάποιες ελλείψεις. Οταν όμως δέχεσαι ένα γκολ με το που ξεκινάει το παιχνίδι και στο 15ο λεπτό το σκορ είναι 2-0 εις βάρος σου, είναι πολύ δύσκολο μετά να ανατρέψεις την κατάσταση και να βρεις τον ρυθμό σου. Ηταν αλήθεια ότι στην Κύπρο βρεθήκαμε σε πολύ άσχημη μέρα και το πληρώσαμε με τον χειρότερο τρόπο".

Με ποιον παίκτη συνεργάζεται καλύτερα: "Κυρίως με τον Γκαλέτι, γιατί έχω την τάση να κινούμαι περισσότερο προς τη δεξιά πλευρά. Ομως με την άφιξη του Λέτο και στη θέση που αγωνίζομαι τώρα, πίσω από τον επιθετικό, έχω αρχίσει να συνεργάζομαι καλά και με την αριστερή πλευρά. Οταν παίζω δίπλα στο αμυντικό χαφ έχω άψογη συνεργασία με τον Ντιόγκο και τον Κοβάτσεβιτς."

Για τον Ντιόγκο: "Θεωρώ ότι είναι πολύ μεγάλος ποδοσφαιριστής και έχει πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία στο παιχνίδι του. Εχει αρχίσει και δείχνει την αξία του μέσα στο γήπεδο και σκοράρει συνεχώς. Ομως επειδή είναι μικρός στην ηλικία θέλει ηρεμία και να μείνει μακριά από υπερβολές, για να μπορέσει να φτάσει στο υψηλότερο σημείο που μπορεί."

Με ποιούς κάνει παρέα: "Λόγω γλώσσας στ αποδυτήρια μιλάω με τους συμπατριώτες μου και γενικά με όλους τους ισπανόφωνους. Εκτός γηπέδου κάνω παρέα και με τον Λέτο και με τον Σκόκο της ΑΕΚ, με τον οποίο παίζαμε μαζί από παιδιά στη Νιούελς Ολντ Μπόις. Βγαίνουμε για φαγητό οικογενειακά και κάνουμε παρέα."

Για τον Σκόκο: "Οχι, δεν θα πάμε για φαγητό, αλλά θα βάλουμε στοίχημα για το ποιος θα κεράσει το επόμενο τραπέζι. Και το σίγουρο είναι ότι μέσα στο γήπεδο δεν θα σκεφτώ ότι είναι φίλος μου και θα κάνω τα πάντα για να τον κερδίσω."

Για τους Λεντέσμα και Νούνιες: "Και οι δύο είναι πολύ καλοί παίχτες και αυτό το αποδεικνύουν στην Αργεντινή. Ισως δεν είχαν πολλές ευκαιρίες στον Ολυμπιακό για να δείξουν τι μπορούν να προσφέρουν. Αυτό ισχύει ειδικά για τον Νούνιες, ο οποίος δεν συμμετείχε σε πολλά παιχνίδια για να βρει τον ρυθμό του και να μπορέσει να αποδώσει σύμφωνα με τις δυνατότητές του. Ο Λεντέσμα είχε περισσότερες ευκαιρίες και στο Τσάμπιονς Λιγκ έκανε πολύ καλά παιχνίδια.

Αυτές είναι αποφάσεις που αφορούν τον προπονητή και τη διοίκηση. Κάθε καλοκαίρι έρχονται νέοι παίχτες και φεύγουν κάποιοι παλιότεροι. Οπως φέτος ήρθαν ο Ντιόγκο και ο Ντουντού και ξεχνιούνται οι περσινοί. Ετσι όμως είναι το ποδόσφαιρο. Ελπίζω να πραγματοποιήσουν όλα τα όνειρά τους στις νέες ομάδες τους, γιατί και οι δύο είναι πολύ καλά παιδιά και πολύ καλοί ποδοσφαιριστές."

Δεν υπάρχουν σχόλια: