Τετάρτη, Οκτωβρίου 29, 2008

Μαραντόνα: Γελάω με όσους με λένε άπειρο


Ο «Ντιεγκίτο» κρίθηκε ήδη από κάποιους ως ακατάλληλος, καθώς δεν διαθέτει την απαιτούμενη εμπειρία ως προπονητής, όμως, πρόλαβε κιόλας να δώσει την απάντησή του.

«Γελάω με αυτούς που λένε πως δεν έχω εμπειρία. Έχω περισσότερα από 20 χρόνια παρουσίας στην εθνική ομάδα. Το ποδόσφαιρο δεν έχει αλλάξει, τα πάντα έχουν ανακαλυφθεί και δεν έχει προκύψει κάτι καινούριο. Δεν νομίζω πως μπορεί να με αιφνιδιάσει κανένας στο γήπεδο. Σε όσους λένε πως είμαι άπειρος στην προπονητική, έχω να απαντήσω πως θα έχω στο πλευρό μου τον Κάρλος Μπιλάρδο, ο οποίος ξέρει περισσότερα από τον καθέναν», τόνισε ο Μαραντόνα, που δήλωσε έτοιμος να αφοσιωθεί στο έργο του και βέβαιος πως θα οδηγήσει την Αργεντινή σε επιτυχίες:

«Είναι κάτι που το ήθελα πολύ καιρό τώρα και το ονειρευόμουν. Μιλώντας με την κόρη μου, Τζανίνα, της είπα πως το παιδί που θα φέρει στον κόσμο και αυτή η δουλειά είναι τα καλύτερα δώρα που θα μπορούσε να μου κάνει κάποιος. Η πρόσληψη αυτή δεν θα μπορούσε να έρθει σε καλύτερη στιγμή στη ζωή μου. Τώρα είμαι πιο ώριμος από ποτέ, είμαι ήρεμος και γνωρίζω πως θα έχω στη διάθεσή μου εξαιρετικούς παίκτες, οι οποίοι μπορούν να ξανακάνουν τους συμπατριώτες τους να χαμογελάσουν βλέποντας την εθνική ομάδα. Πλέον αφοσιώνομαι ολοκληρωτικά στην αποστολή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: