Τετάρτη, Οκτωβρίου 29, 2008

Τεν Κάτε: Εγώ είμαι υπεύθυνος


«Λυπάμαι πολύ για αυτό που συνέβη απόψε, γιατί δεν αξίζει στον Παναθηναϊκό. Εγώ είμαι υπεύθυνος για αυτό που έγινε και αναλαμβάνω όλη το μέρος της ευθύνης», είπε ο Τεν Κάτε αρχικά και εξηγώντας τι εννοεί με αυτή τη δήλωσε, συνέχισε: «Εννοώ για όλο το εύρος των ευθυνών και φυσικά με όλες τις συνέπειες που απορρέουν. Όταν το ίδιο πράγμα συμβαίνει δύο φορές σε τρεις μέρες, κάμπτεται η αισιοδοξία. Δεν είμαι απαισιόδοξος άνθρωπος, όμως ξέρω καλά τι είναι το ποδόσφαιρο, γι’ αυτό αναλαμβάνω την ευθύνη, ανεξαρτήτως των συνεπειών. Θεωρώ λογική την αντίδραση των φίλων της ομάδας, ωστόσο τι άλλο να πω από το ότι ντρέπομαι για τη σημερινή εμφάνιση και το αποτέλεσμα».

«Τα πάντα μπορούν να αντιστραφούν μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος, αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο, χρειάζεται ομαδική προσπάθεια. Δεν μπορώ να μπω μέσα εγώ και να κάνω γκολ τις φάσεις που φτιάχνουμε»

«Πριν ισοφαρίσει σε 1-1 ο Εργοτέλης, κάναμε σε δύο λεπτά τρεις φάσεις για το 2-0. Επίσης, στο πρώτο μέρος είχαμε 2-3 ευκαιρίες για το 2-0 και το 3-0. Μάλιστα, στην τελευταία ευκαιρία ( Μάντζιος στο 34’) έγινε κάτι ανεπίτρεπτο, γι’ αυτό έγινε αλλαγή στην επανάληψη ο συγκεκριμένος παίκτης. Την Κυριακή, ο Σαλπιγγίδης δεν έδωσε την πάσα σε ανάλογη φάση, τώρα το έκανε ο Μάντζιος, γι’ αυτό και τον έκανα αλλαγή. Τους το είχα πει και ήξεραν ότι δεν θέλω να συμβεί ξανά αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: