Παρασκευή, Δεκεμβρίου 12, 2008

Αποθέωση Ρονάλντο στην παρουσίασή του


Ο Ρονάλντο παρουσιάστηκε επίσημα σήμερα από την Κορίνθιανς στο Σάο Πάολο και δήλωσε πως θα είναι σύντομα σε θέση να αγωνιστεί.

«Θα είναι μια τεράστια πρόκληση και είμαστε υποχρεωμένοι να κερδίζουμε», τόνισε το «φαινόμενο» φορώντας την φανέλα της νέας του ομάδας κατά την παρουσίασή του.

«Ευχαριστώ την Κορίνθιανς που μου έδωσε αυτήν την ευκαιρία, που άνοιξε τις πόρτες και με ενθάρρυνε με την αποθεραπεία μου».

Όταν ρωτήθηκε για το πότε θα επιστρέψει στους αγωνιστικούς χώρους, ο 32άχρονος πρώην άσος της Μίλαν, ανέφερε: «Σύντομα. Πρέπει να δείξω στο γήπεδο τι αξίζω. Έξω από αυτό είναι μόνο λόγια, κάποια όμορφα, κάποια άσχημα. Όμως το ποδόσφαιρο αποδεικνύεται στο γήπεδο».

Ο Ρονάλντο υπέγραψε συμβόλαιο ενός έτους με δυνατότητα ανανέωσης για ένα ακόμη και είναι χαρούμενος που επιστρέφει στην πατρίδα του. «Αγαπάω το ποδόσφαιρο. Είμαι επαγγελματίας από τα 15 μου. Όμως αγωνίστηκα μόνο έναν χρόνο στην Βραζιλία. Μου έλλειψε η χώρα μου και η οικογένειά μου πάρα πολύ».

Η φανέλα του Ρονάλντο... πουλάει πολύ και γενικότερα ο κόσμος της Κορίνθιανς έχει ενθουσιαστεί, όμως ο αντιπρόεδρος του συλλόγου, Μάρσιο Γκόμπι, εξηγεί: «Ο Ρονάλντο δεν είναι εδώ για marketing, είναι εδώ για να παίξει. Το βραζιλιάνικο ποδόσφαιρο αξίζει την επιστροφή του καλύτερου παίκτη της σύγχρονης εποχής».

Δεν υπάρχουν σχόλια: