Κυριακή, Φεβρουαρίου 08, 2009

Κακά: Δυνατή ευρωπαϊκή ομάδα ο ΟΣΦΠ, πολύ καλοί παίκτες Ντιόγκο-Ντουντού


Με τα καλύτερα λόγια αναφέρθηκε στον Ολυμπιακό ο Κακά, όσο και στους Ντιόγκο, Ντουντού, Γκαλέτι, Τζόρτζεβιτς και Νικοπολίδη, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην «Real news».

Ο Βραζιλιάνος άσος της Μίλαν, ομάδα που πιθανόν να αντιμετωπίσουν οι «ερυθρόλευκοι» αν προκριθούν στην επόμενη φάση του κυπέλλου ΟΥΕΦΑ, σχολίασε επίσης το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος, καθώς και το σίριαλ της παραμονής του στους «ροσονέρι».

Ο βιρτουόζος χαφ, μίλησε για:

Το επίπεδο του ελ. πρωταθλήματος: «Αντιλαμβάνομαι ότι έχει κάνει βήματα προόδου. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι η εθνική ομάδα κατέκτησε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, που ήταν μια πολύ μεγάλη έκπληξη. Είναι επίσης σημαντικό ότι ποδοσφαιριστές όπως ο Ριβάλντο και Ζιλμπέρτο επέλεξαν να αγωνιστούν στο ελληνικό πρωτάθλημα».

Τον Ολυμπιακό: «Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλος σύλλογος, με συνεχή παρουσία στο Τσάμπιοςν Λιγκ. Συγκαταλέγεται ανάμεσα στις δυνατές ευρωπαϊκές ομάδες κι αν τελικά τον αντιμετωπίσουμε θα έχουμε δύσκολο έργο. Γνωρίζω ότι διαθέτει καυτή έδρα και όταν αγωνίζεται στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα ισχυρός. Είναι γενικά μια πολύ έμπειρη ομάδα με καλούς παίκτες».

Τους Ντιόγκο-Ντουντού: «Και οι δύο είναι πολύ καλοί παίκτες, που θα μπορούσαν να αγωνιστούν σε κορυφαία πρωταθλήματα. Ξέρω τον Τζόρτζεβιτς, τον Γκαλέτι και τον τερματοφύλακα (σ.σ. εννοεί τον Νικοπολίδη)».

Τα χρήματα που του προσέφερε η Σίτι: «Οι περισσότεροι άνθρωποι περνούν πολύ δύσκολες στιγμές και με πολύ κόπο ανταπεξέρχονται στις υποχρεώσεις της ζωής. Η φτώχεια υπάρχει παντού- και σε μεγάλο βαθμό μάλιστα στη πατρίδα μου τη Βραζιλία. Σίγουρα τα χρήματα που διακινούνται μερικές φορές στο ποδόσφαιρο είναι υπερβολικά και οπωσδήποτε η πρόταση της Σίτυ ήταν πολύ μεγάλη. Νομίζω ότι ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος ποδοσφαιριστής αξίζει τόσα λεφτά. Φυσικά δεν έχω καμία ευθύνη για την προσφορά που μου έγινε και όπως έχω ξαναπεί δεν θα έπαιρνα καμία απόφαση για τη καριέρα μου με βάση τα χρήματα».

Την παραμονή του στη Μίλαν: «Επιθυμία μου είναι να παραμείνω στη Μίλαν και το δήλωσα από τη πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το ενδιαφέρον της Σίτι. Εγώ νιώθω ευτυχισμένος εδώ και θέλω να γεράσω ποδοσφαιρικά στη Μίλαν. Όνειρο μου είναι να γίνω κάποια στιγμή ο αρχηγός της ομάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: