Τετάρτη, Φεβρουαρίου 18, 2009

Εντουάρντο: «Δεν το είδα ποτέ…»(ΦΩΤΟΣ+ΒΙΝΤΕΟ)

Δεν είδε το σοκαριστικό βίντεο του τραυματισμού του και ούτε πρόκειται να το δει ο Εντουάρντο της Άρσεναλ. Όσοι παρακολούθησαν το βίντεο με το «θανατηφόρο» τάκλιν του Μάρτιν Τέιλορ της Μπέρμιγχαμ στον 25χρονο άσο, ένα χρόνο πριν, σε μια αναμέτρηση της ομάδας του με την ομάδα του Λονδίνου, είναι σίγουρο πως δεν το έχουν ξεχάσει. Με αφορμή την επιστροφή του στους αγωνιστικούς χώρους(στις 16/2 απέναντι στην Κάρντιφ), ο διεθνής Κροάτης παραχώρησε συνέντευξη στην αγγλική εφημερίδα «Sun», στην οποία μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στις αναμνήσεις του από τη δυσάρεστη εμπειρία την οποία βίωσε.

«Δεν το είδα ποτέ, δεν θέλω. Δεν πρόκειται ποτέ να παρακολουθήσω ένα βίντεο με ό,τι είχε γίνει στο Μπέρμιγχαμ, όταν τραυματίστηκα. Δεν έχω διαβάσει κάποια εφημερίδα, δεν είδα τα δελτία ειδήσεων και ούτε μπήκα στο ίντερνετ. Ήθελα να αποφύγω να δω πώς τραυματίστηκα», τόνισε ο επιθετικός των «κανονιέρηδων» και για ό,τι θυμάται από το περσινό τραυματισμό του, είπε.

«Στην αρχή δεν είχα καταλάβει πόσο σοβαρό ήταν, όταν τραυματίστηκα στο Μπέρμιγχαμ. Όταν έπεσα κάτω, όμως, ξαφνικά δημιουργήθηκε μεγάλη αναστάτωση γύρω μου. Συζητούσαν από πάνω μου μεταξύ τους και άκουσα κάποιον που είπε ότι πρόκειται να χάσω το πόδι μου… δεν μπορούσα να καταλάβω. Είχα φοβηθεί πολύ. Οι γιατροί μου είχαν δώσει τόση μορφίνη για να μην πονάω, που είχα ζαλιστεί»

Δεν υπάρχουν σχόλια: