Παρασκευή, Απριλίου 03, 2009

Θέλει να μείνει ΑΕΚ ο Μπλάνκο


Ο Αργεντινός επιθετικός της ΑΕΚ, Ισμαέλ Μπλάνκο, τόνισε με δηλώσεις του, πως θέλει να συνεχίσει στην Ένωση και είναι διατεθειμένος να εξαντλήσει το συμβόλαιό του. Ο Μπλάνκο μίλησε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, σε μία συνέντευξη που θα προβληθεί το Σάββατο και τόνισε πως επιθυμεί παραμονή του στην ΑΕΚ, για αρκετά χρόνια ακόμα, κλείνοντας τα αφτιά του στις μεταγραφικές φήμες.

"Εγώ έχω προετοιμαστεί να παίξω μπάλα άλλα δύο χρόνια στην ΑΕΚ, όσο προβλέπει το συμβόλαιο που έχω υπογράψει. Όπως έχω ξαναπεί, νιώθω πολύ ωραία στην ΑΕΚ και στην Αθήνα, όπου υπάρχει ασφάλεια για την οικογένειά μου. Αυτό που θέλω με την ΑΕΚ είναι ένα πρωτάθλημα!".

Όσο για τον Μπάγεβιτς και τη συνολική του συμπεριφορά: "Από τον Μπάγεβιτς καταλαβαίνουμε ακριβώς τι μας ζητάει στο γήπεδο", ανέφερε, ενώ εξομολογήθηκε πως "όταν χάνω γκολ θέλω να πεθάνω!".

Στα μεταγραφικά, αρέσει πολύ ο Μανώλης Παπαστεριανός του Ηρακλή και θα γίνει κίνηση απόκτησής του, με ένα ποσό κοντά στα 400.000 ευρώ, αλλά είναι δύσκολο να δεχτεί η ομάδα της Θεσσαλονίκης, από τη στιγμή που υπέγραψε πρόσφατα νέο συμβόλαιο με τον παίκτη, το οποίο λήγει το 2012 και έχει ρήτρα δύο εκατομμυρίων ευρώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: