Δευτέρα, Μαΐου 25, 2009

Τουρέ: Κάποια μέρα θα γυρίσω

Ο Γιάγια Τουρέ σε συνέντευξη που παραχώρησε μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την πρώην ομάδα του τον Ολυμπιακο και ανέφερε ότι σίγουρα κάποια μέρα θα επιστρέψει στο Λιμάνι για να αγωνιστεί ξανά με την ερυθρόλευκη φανέλα.

«Θα γυρίσω φίλε. Κάποια μέρα θα γυρίσω σίγουρα. Εχω τις καλύτερες αναμνήσεις από αυτή την ομάδα και τη χώρα σας. Ενημερώνομαι τακτικά μέσω του Ιντερνετ για τα αποτελέσματα του Ολυμπιακού σε Ελλάδα και Ευρώπη. Είναι η καλύτερη ομάδα που έπαιξα ποτέ! Το λέω σε όλους και ας μη με πιστεύουν. Δεν ξέρουν τι σημαίνει Ολυμπιακός γιατί δυστυχώς δεν είναι πολύ γνωστή η ομάδα στην Ευρώπη. Αλλά εγώ ξέρω και αυτό είναι αρκετό.

Η ομάδα έχει τους καλύτερους οπαδούς που έχω δει στη ζωή μου. Πρόκειται για τον σύλλογο που μου επέτρεψε να εκτοξεύσω την καριέρα μου. Ερχομαι συχνά με τη σύζυγό μου για διακοπές στην Ελλάδα. Γι αυτό σου λέω. Είμαι σίγουρος πως μία μέρα θα επιστρέψω, παρά τις δυσκολίες που υπήρξαν όταν έφυγα. Ολα αυτά είναι περασμένα ξεχασμένα
», είπε ο Τουρέ στο «ΕΘΝΟΣΠΟΡ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: