Παρασκευή, Μαΐου 22, 2009

Ολυμπιακός: Πακέτο Μπομπό και Λουγκάνο !

Νέα επαφή με τον μάνατζερ του Μπομπό, Χουάν Φίχερ, είχαν οι διοικούντες του Ολυμπιακό κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας. Ο ατζέντης του Βραζιλιάνου άσου αναμένεται την ερχόμενη εβδομάδα στην Ελλάδα, αν και ακούστηκε η φήμη ότι βρίσκεται ήδη ινκόγκνιτο στη χώρα μας. Από την πλευρά του, ο 24χρονος άσος μίλησε για το ενδεχόμενο να φύγει από την Τουρκία:

«Τα ΜΜΕ επικοινωνούν μαζί μου κάθε μέρα. Είμαι ευτυχισμένος κι εγώ και η οικογένειά μου και θέλουμε να μείνουμε στην Μπεσίκτας.

Θέλουμε να κλείσουμε τη χρονιά με δύο τρόπαια. Παρά πολύ σημαντικό γεγονός ότι θα παίξω στο Champions League. Θέλω να δείξω ότι μπορώ να σταθώ και σε αυτό το επίπεδο. Αν αποφασίσει η ομάδα να με πουλήσει, υπάρχει ενδιαφέρον που όπως γράφετε είναι από την Ελλάδα. Δεν ξέρω κάτι περισσότερο. Κι ό,τι έχει να κάνει με το ενδεχόμενο να πάω στην Ελλάδα, θα το ξεκαθαρίσω σε συνάντηση που θα έχω με τον μαναζέρ μου. Ξέρω καλά τον μάνατζέρ μου και δεν έχουμε τίποτα ως τώρα. Σκέφτομαι μόνο την ομάδα μου αυτή τη στιγμή
».

Όπως αναφέρει το «Φως», ο Φίχερ πρότεινε στον Ολυμπιακό τον Ντιέγκο Λουγκάνο, ο οποίος μένει ελεύθερος από την Φενέρμπαχτσε. Ο Ουρουγουανός αμυντικός τη φετινή σεζόν έχει 24 συμμετοχές στο τουρκικό πρωτάθλημα, έχοντας σκοράρει 7 φορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: