Τετάρτη, Ιουνίου 17, 2009

Κρουζ: «30% να πω ναι»

Σήμερα αναμένεται να ξεκαθαρίσει η υπόθεση του Χούλιο Κρουζ και όλοι μας θα μάθουμε αν ο Αργεντινός πάρει μεταγραφή στον Παναθηναϊκό. Ο ίδιος, με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Goal», υποστήριξε ότι οι πιθανότητες να ντυθεί στα «πράσινα» είναι 30%.


«Αυτη τη στιγμή οι διαπραγματεύσεις δεν πάνε καλά με τον Παναθηναϊκό. Τώρα που μιλάμε δίνω ένα 70% να μη γίνει η μεταγραφή και ένα 30% να γίνει. Μίλησα λίγο με τους ατζέντηδες μου και απ' όσα κατάλαβα η υπόθεση έχει "κολλήσει" επειδή ο Παναθηναϊκός άλλα μου υποσχέθηκε και άλλα τελικά πρόσφερε», είπε ο 35χρονος και συνέχισε:

«Αύριο θα μιλήσω με τους εκπροσώπους μου γιατί τώρα ταξιδεύουν για Μπουένος Αϊρες. Την οριστική μου απόφαση δεν την έχω πάρει και δεν θα το κάνω αν δεν μιλήσω πρώτα μαζί τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: