Σάββατο, Ιουνίου 27, 2009

Ντουντού: Εμείς θα είμαστε και φέτος οι καλύτεροι

Το δικό του μήνυμα στους φίλους του Ολυμπιακού έστειλε ο Ντουντού από το Ζέεφελντ της Αυστρίας, με αφορμή τις μεταγραφικές κινήσεις του Παναθηναϊκού το τελευταίο διάστημα.

Αποσπάσματα της συνέντευξης στον «Πρωταθλητή»:

Ο Παναθηναϊκός πήρε τον Λέτο και τον Σισέ τις τελευταίες ημέρες και οι οπαδοί του, αλλά και οι άνθρωποι της διοίκησης λένε πως φέτος θα σας πάρουν το πρωτάθλημα και θα σας κερδίσουν. Εσύ τι λες για αυτό;
«Έτσι λένε; Εντάξει. Δικαίωμά τους είναι να έχουν τη γνώμη τους και να εκφράζουν τις επιθυμίες τους. Δεν λέω, καλοί παίκτες είναι ο Λέτο και ο Σισέ. Να τους πεις, όμως, ότι και φέτος εμείς θα είμαστε καλύτεροι. Ο Ολυμπιακός είναι καλύτερος από τον Παναθηναϊκό και αυτό το δείξαμε πέρυσι και θα το δείξουμε και φέτος. Στο γήπεδο φαίνονται πάντα οι καλύτεροι και όχι πριν αρχίσουν οι αγώνες».

Θα μπορούσες να φανταστείς τον εαυτό σου να τελειώνεις την καριέρα σου στον Ολυμπιακό; Να κρεμάς τα παπούτσια σου στην ομάδα; Σαν τον «Τζόλε»;
«Ναι γιατί όχι; Θα μπορούσα να το φανταστώ να γίνω σαν τον Τζόλε. Όπως έχω πει, όμως, και άλλες φορές, είμαι άνθρωπος που δεν μου αρέσει να βιάζομαι στη ζωή. Μου αρέσει να εξετάζω τα πράγματα όπως έρχονται. Να προχωράω βήμα- βήμα. Να μη βιάζομαι. Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι ότι θα πρέπει να είμαι ένας καλός αρχηγός και ένας καλός παίκτης για τον Ολυμπιακό. Σκέφτομαι ότι θέλω τίτλους και διακρίσεις με την ομάδα. Θέλω να πάμε στο Τσάμπιονς Λιγκ και φυσικά να επιστρέψω, αν μπορώ, στην εθνική ομάδα. Θέλω τα πάντα».

Πως ένιωσες όταν ο πρόεδρος του Ολυμπιακού ανακοίνωσε ότι είσαι ένας από τους αρχηγούς; Είναι η πρώτη σου φορά;

«Ναι, είναι η πρώτη μου φορά. Πως αισθάνθηκα; Μεγάλη χαρά. Ευτυχία. Καταπληκτικά. Είναι ωραίο να βλέπεις ότι η ομάδα γενικώς και προσωπικά ο πρόεδρος σε πιστεύουν. Τώρα αυτό που θέλω είναι να συμπεριφέρομαι ως αρχηγός. Δηλαδή, να είμαι παράδειγμα και για τους νεότερους συμπαίκτες μου μέσα στο γήπεδο. Αυτό δεν πρέπει να κάνει ο αρχηγός; Ευχαριστώ πραγματικά όλους. Την τεχνική ηγεσία, τους συμπαίκτες μου τον κ. Κόκκαλη για αυτό το δώρο. Ως δώρο το βλέπω. Θέλω να τους πω ευχαριστώ μέσα στο γήπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: