Τετάρτη, Ιουνίου 17, 2009

Ντάρμπισιρ: «Ή θα πάω Ολυμπιακό ή πουθενά»

Σύμφωνα με την εφημερίδα «ΦΩΣ», o 23χρονος άσος, συνοδευόμενος από τους εκπροσώπους του, πήγε χθες στη διοίκηση των «ρόδων» και τους εξέφρασε για ακόμη μια φορά πως η επιθυμία του είναι να παραμείνει «ερυθρόλευκος». Παράλληλα, τους ξεκαθάρισε ότι «εγώ μεταγραφή σε άλλη ομάδα δεν παίρνω...», ζητώντας τους μ’ αυτόν τον τρόπο να λογικευτούν και να δεχθούν την πρόταση του Ολυμπιακού.

«Εγώ ή θα πάω στον Ολυμπιακό ή πουθενά! Δεν με ενδιαφέρουν οι άλλες προτάσεις που υπάρχουν για εμένα. Εγώ έμεινα στην Ελλάδα κάποιους μήνες, πήγα καλά, προσαρμόστηκα γρήγορα, μου αρέσει, οι άνθρωποι με θέλουν, είχα την ευκαιρία για πρώτη φορά στην καριέρα μου να πάρω πρωτάθλημα και τώρα μπορώ να έχω την ευκαιρία να παίξω για πρώτη φορά και στο Τσάμπιονς Λιγκ», φέρεται να τους είπε ο Ντάρμπισιρ και στη συνέχεια τους ζήτησε να προσπαθήσουν να βρουν τη «χρυσή τομή» με τους πρωταθλητές Ελλάδος:

«Ο Ολυμπιακός έχει κάνει πρόταση για εμένα και σας παρακαλώ να βρεθεί μια λύση, που να είναι καλή για όλους μας. Εγώ μεταγραφή, πάντως, σε άλλη ομάδα δεν παίρνω. Μόνο στον Ολυμπιακό πάω. Και νομίζω ότι, και στην Μπλάκμπερν να μείνω, δεν θα είναι μια καλή λύση για κανέναν. Αν δεν πάω να παίξω στον Ολυμπιακό, χαμένοι θα είμαστε όλοι. Για το καλό όλων, σας παρακαλώ να κάνετε ό,τι μπορείτε προκειμένου να συνεχίσω την καριέρα μου εκεί που θέλω».
Αισιοδοξία για το «ναι»

Πλέον, η ζυγαριά δείχνει να γέρνει υπέρ του Ολυμπιακού, αφού η επιθυμία του Ντάρμπισιρ να παραμείνει στο Λιμάνι είναι μεγάλο αβαντάζ για τους Πειραιώτες, σε συνδυασμό κιόλας με την αύξηση της προσφοράς που αναμένεται να κάνουν ύψους 3 εκατ. ευρώ (συν 600.000 ευρώ μπόνους για την επίτευξη των στόχων). Μάλιστα, από το στρατόπεδο των «ερυθρόλευκων» αισιοδοξούν ότι πιθανότατα και εντός της ημέρας να υπάρξουν σχετικές ανακοινώσεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια: