Τρίτη, Ιουνίου 02, 2009

Καλάθης: «Ήρθα στην καλύτερη ομάδα»

Ενθουσιασμένος από τη μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό και αποφασισμένος να δείξει την αξία του δήλωσε ο Νικ Καλάθης, ο οποίος αφίχθη το πρωί στην Αθήνα για να περάσει από εξετάσεις και να υπογράψει για τρία χρόνια. Ο ομογενής άσος αν και καταπονημένος από το πολύωρο ταξίδι ήταν ευδιάθετος και έμεινε έκπληκτος από το πλήθος των δημοσιογράφων που τον περίμεναν στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

«Είναι όμορφο συναίσθημα. Είμαι ενθουσιασμένος. Ανυπομονώ να ενταχθώ στην ομάδα και να δείξω τι μπορώ να κάνω. Περιμένω να μάθω πολλά δίπλα στον Ζέλικο Ομπράντοβιτς και τους μεγάλους παίκτες της ομάδας. Ο Παναθηναϊκός κατέκτησε τα πάντα φέτος, όλους τους τίτλους που διεκδικούσε. Είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και την Ευρώπη και μία από τις καλύτερες στον κόσμο», δήλωσε ο 20χρονος γκαρντ στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 και πρόσθεσε: «Πήρα την απόφαση να έρθω μετά από συζήτηση με την οικογένειά μου, τον αδερφό μου που μου είπε τα καλύτερα για την ομάδα και την Αθήνα και τον μάνατζέρ μου».

Όσο για το αν θεωρεί τον Παναθηναϊκό σκαλοπάτι για το άλμα στο ΝΒΑ είπε: «Δεν το θεωρώ σαν βήμα. Ο Παναθηναϊκός είναι ένα μεγάλο κλαμπ που θα με βοηθήσει να εξελιχθώ σαν παίκτης. Το ΝΒΑ είναι μεγάλο όνειρο για μένα και αν παρουσιαστεί η ευκαιρία δεν θα πω όχι, αλλά δεν βλέπω τον Παναθηναϊκό σαν σκαλοπάτι».

Τέλος, μιλώντας για την πιθανότητα κλήσης στην εθνική ομάδα των ανδρών, είπε: «Εγώ είμαι ανοικτός σε όλες τις προτάσεις. Θα είναι τιμή μου αν κληθώ στην εθνική ομάδα».

sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια: