Σάββατο, Ιουλίου 04, 2009

ΠΑΟ: Συμφώνησε με Μπιερσμίρ

Ο Ματίας Μπίερσμιρ βρίσκεται μια ανάσα να αγωνιστεί για λογαριασμό του Παναθηναϊκού τη νέα σεζόν. Ο Κώστας Αντωνίου έχει έρθει σε συμφωνία με τον μάνατζερ του παίκτη Μάρτιν Νταλίν και απομένει η συμφωνία με την Γκέτεμποργκ για να ολοκληρωθεί η μεταγραφή.

Ο 23χρονος άσος με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Sportday" επιβεβαίβωσε την συμφωνία του με τον Παναθηναϊκό δείχνοντας ενθουσιασμένος στην ιδέα να αγωνιστεί στους "πράσινους" τη νέα σεζόν.

"Πότε προλάβατε και τα μάθατε; Ευχαριστώ. Εδώ και καιρό από τότε που ο Παναθηναϊκός εκδήλωσε ενδιαφέρον για μένα μιλάω τρεις και τέσσερις φορές την ημέρα με τον μάνατζέρ μου. Η συμφωνία για μένα ποτέ δεν ήταν ζήτημα, διότι εγώ ήμουν ξεκάθαρος ότι θα έρθω στον Παναθηναϊκό. Το θέμα είναι πότε θα ερχόμουν στην Αθήνα. Ο μάνατζέρ μου, μου είπε ότι το πιθανότερο είναι να έρθω τον Ιανουάριο.

Εγώ νομίζω ότι σε λίγες ημέρες θα αλλάξουν τα δεδομένα και θα έρθω στον Παναθηναϊκό. Ξέρω τα πάντα έχω ενημερωθεί για τον σύλλογο. Μίλησα με τον Νίλσον που μου είπε τα καλύτερα λόγια. Μου είπε ότι έχει φανατικούς οπαδούς και γουστάρω να παίζω για τρελούς οπαδούς και ανυπομονώ να παίζω για αυτούς. Ο Παναθηναϊκός είναι τεράστιο κλαμπ. Με παρακολούθησαν αρκετές φορές οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού",
ήταν τα λόγια του Μπίερσμιρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: