Σάββατο, Ιουλίου 11, 2009

Μπιέρσμιρ: «Θέλω την Τρίτη να είμαι και εγώ στην Αυστρία»

Για μια ακόμη φορά ο Ματίας Μπιέρσμιρ εξέφρασε την επιθυμία του να αποχωρήσει τώρα από το ρόστερ της Γκέτεμπρογκ και να ενσωματωθεί στην αποστολή του Παναθηναϊκού.

Ο διεθνής Σουηδός αμυντικός σχολίασε στην εφημερίδα «Sportday» ότι έχει μιλήσει και με τον συμπατριώτη του Μίκαελ Νίλσον για τον Παναθηναϊκό, με τον μέχρι πρότινος δεξιό οπισθοφύλακα του συλλόγου να τον προτρέπει να έρθει στην Ελλάδα:

«Ελπίζω να υπάρξει θετική κατάληξη του θέματος. Θέλω να έρθω από τώρα, γιατί για εμένα θα είναι καλό να ενσωματωθώ στην προετοιμασία του Παναθηναϊκού. Θέλω να βρεθεί μια λύση που να ικανοποιεί και τις δύο πλευρές για να έρθω στον Παναθηναϊκό. Έχω μιλήσει με τον Νίλσον και μου είπε τα καλύτερα για το κλαμπ. Και μου είπε αν μου δοθεί αυτή η ευκαιρία να την ακολουθήσω χωρίς να το σκεφθώ. Ξέρω ότι η ομάδα φεύγει την Τρίτη για την Αυστρία και θα ήθελα να είμαι κι εγώ εκεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: