Τετάρτη, Αυγούστου 12, 2009

Ουέιφερ: Η μεταγραφή της ζωής μου

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ουέιφερ στο Fox Sports:

«Υπέγραψα διετές συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό. Η συμφωνία μου δίνει την ευκαιρία να φύγω μετά τον πρώτο χρόνο, αλλά μόνο για να πάω στο NBA. Ο Ολυμπιακός μου έκανε την καλύτερη προσφορά που δέχτηκα όλο το καλοκαίρι. Στην πραγματικότητα, ο Ολυμπιακός μου πρόσφερε περισσότερα χρήματα στην αρχή του καλοκαιριού, αλλά απέρριψα την προσφορά. Όταν έκαναν νέα πρόταση δεν μπορούσα να πω όχι. Είναι μεγάλη ομάδα και με θέλουν. Είναι ωραίο να νιώθεις ότι σε θέλουν».

Επίσης, μίλησε:

Για τους Χιούστον Ρόκετς: «Είναι δουλειά, το καταλαβαίνω. Εγώ ήθελα να μείνω εδώ, αλλά οι Ρόκετς δεν μου έκαναν πρόταση. Επέλεξαν να πάνε σε διαφορετική κατεύθυνση κι εγώ επέλεξα να πάρω άλλο δρόμο».

Για τον τσακωμό του με τον προπονητή του Ρικ ΄Ειντελμαν, επειδή ο τελευταίος τον έκανε αλλαγή στα περσινά πλέι οφ: «
Στην καριέρα μου έχω παίξει για τον Φιλ Τζάκσον, τον Νέιτ ΜακΜίλαν και τον Τζορτζ Καρλ. Κανείς τους δεν με αποκάλεσε ποτέ... τρελό. Κάθε μέρα το σκέφτομαι και με ενοχλεί. Ποτέ μου δεν ήμουν ασεβής προς κάποιον στο NBA ή τα μίντια».

Για τη μετακίνηση του στον Ολυμπιακό, είπε: «Είμαι ενθουσιασμένος. Είναι η μεγαλύτερη μεταγραφή της ζωής μου. Το ότι υπέγραψα στον Ολυμπιακό είναι το καλύτερο πράγμα για την οικογένειά μου και θα με βοηθήσει να καθιερωθώ ως μεγάλος παίκτης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: