Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 18, 2009

Θεοδωρίδης: «Σεβάστηκα τον Ζίκο»

Τους λόγους που αποχώρησε από την θέση του γενικού αρχηγού του Ολυμπιακού εξήγησε ο Σάββας Θεοδωρίδης σε αθλητικό ραδιοφωνικό σταθμό. Ο ισχυρός παράγοντας των «ερυθρολεύκων» τόνισε ότι σεβάστηκε την επιθυμία του Ζίκο και ξεκαθάρισε ότι θα παραμείνει πιστός στρατιώτης του Ολυμπιακού.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στον ελληνικό ραδιοσταθμό «NovaΣΠΟΡ FM»


«Τα χρόνια που ήμουν στον Ολυμπιακό άλλαξαν επτά προπονητές και όλοι τους μιλούν με τα καλύτερα λόγια για μένα. Το πρώτο που κοιτάζω εγώ είναι το θέμα του προπονητή. Αυτός είναι ο βασιλεύς της ομάδας, αυτός διατάζει. Από τη στιγμή που είπε ο Ζίκο ότι δεν θέλει κανέναν να ανακατεύεται, εγώ είμαι υποχρεωμένος να σεβαστώ τη γνώμη του, να φύγω και να τον αφήσω να κάνει τη δουλειά του. Είναι ένας καταξιωμένος προπονητής και κοστίζει μία περιουσία. Όλα θα πάνε καλά, δεν αλλάζει τίποτα στον Ολυμπιακό. Εγώ παραμένω σαν αντιπρόεδρος του συλλόγου. Ο όρος γενικός αρχηγός είχε μπει από τον πρόεδρο για μένα και τον απέσυρε τώρα που έφυγα», τόνισε.

Για τον αποχαιρετισμό του στους παίκτες «Οι παίκτες με συγκίνησαν. Πανζουρλισμός έγινε. Χαιρέτησα όλο το προσωπικό, γιατί τα πρωταθλήματα δεν τα δίνουν μόνο οι παίκτες, αλλά το σύνολο των εργαζομένων. Είπα στους παίκτες ότι το μόνο που ζητώ από αυτούς είναι να νικήσουν τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα».

Για το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα: «Δεν θα πάω στην Τούμπα. Όταν χρειαζόταν, δεν έλειψα ποτέ από καμία μάχη. Πρώτος πήγαινα και τελευταίος έφευγα. Δεν είναι δικό μου θέμα αν θα πάω. Όλα αυτά τα χρόνια ήμουν τελείως ανιδιοτελής. Δεν πήρα από τον Ολυμπιακό ούτε δραχμή. Όλα τα έκανα και τα κάνω για την τρελή αγάπη που έχω στον Ολυμπιακό. Θα παραμείνω δίπλα στην ομάδα με τον τρόπο που ξέρω εγώ. Δεν ξέρω ακόμη αν θα είναι ο Ζίκο στην Τούμπα. Για να τα λέμε όλα, δεν είναι ό,τι καλύτερο για τον άνθρωπο αυτό να κάνει το ντεμπούτο του στην Τούμπα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: