Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 11, 2009

Oλυμπιακός: Παρουσιάστηκαν τα νέα αποκτήματα !


Αποφασισμένοι να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες των οπαδών του Ολυμπιακού και να διατηρήσουν την ομάδα στην κορυφή εμφανίστηκαν τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα των «ερυθρόλευκων» στην σημερινή παρουσίασή τους.


Αναλυτικά, όσα δήλωσαν:


Ζαουάντ Ζαϊρί: «Με υποδέχθηκαν πάρα πολύ ζεστά όλοι στον Ολυμπιακό. Είμαι ευτυχισμένος που αποτελώ μέλος αυτού του συλλόγου. Το μόνο που θέλω είναι να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της».

Έντσο Μαρέσκα: «Η ομάδα είναι σε πολύ κατάσταση. Διαπρέπει τα τελευταία χρόνια σε εγχώριο επίπεδο. Ελπίζω να τα πάμε καλά σε όλες τις διοργανώσεις».

Ούρκο Πάρντο: «Ευχαριστώ την ομάδα για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Θα κάνω τα πάντα για να δικαιώσε αυτούς που με εμπιστεύτηκαν».

Ντάρμπισαϊρ: «Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω στην ομάδα του Ολυμπιακού και σκοπός μου είναι να είμαι και πάλι υγιείς για να αποδώσω το 100% για την ομάδα».

Μέλμπεργκ: «Χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ, ήταν πολύ ευχάριστοι οι πρώτοι μου μήνες, και θέλω να αναφέρω ότι μου αρέσει που έγινα δεκτός τόσο από τον κόσμο όσο και από την ομάδα. Έχουμε την ευκαιρία να αγωνιστούμε στο Τσάμπιονς Λιγκ και να τα πάμε καλά στο πρωτάθλημα και ελπίζω να κάνουμε μια καλή αρχή!»



Δεν υπάρχουν σχόλια: