Τετάρτη, Νοεμβρίου 18, 2009

Γιοβάνοβιτς: «Μακάρι να έρθω»!

Την επιθυμία του να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό εξέφρασε για μια ακόμα φορά ο Μίλαν Γιοβάνοβιτς. Ο Σέρβος μίλησε για το πρόβλημα του τραυματισμού που αντιμετωπίζει αλλά και για τον....ΠΑΟ.

Οι δηλώσεις στον «Πρωταθλητή»:

Στην Ελλάδα λέγεται ότι σε θέλει ξανά ο Παναθηναϊκός. Επίσης, μαθαίνουμε ότι αντιμετωπίζεις πρόβλημα τραυματισμού. Τι γίνεται;

Ποιο πρόβλημα τραυματισμού;

Δεν είναι αλήθεια ότι έχεις πρόβλημα και πρόκειται να κάνεις κάτι στο γόνατό σου;

Μπορεί ίσως. Δεν είναι σίγουρο. Δεν είναι σοβαρό πρόβλημα. Μπορεί να κάνω έναν καθαρισμό τον Δεκέμβριο, δεν είναι σίγουρο όμως. Μπορεί και να μην χρειαστεί.

Αν το κάνει πόσο καιρό θα μείνεις εκτός γηπέδων;


Δύο εβδομάδες. Στη χειρότερη των περιπτώσεων τρεις. Κάπου τόσo.

Για τον Παναθηναϊκό έχεις να πεις κάτι;


Όχι δεν έχω τίποτα. Δεν υπάρχει ενδιαφέρον από τον Παναθηναϊκό. Δεν μου είπε κανείς τίποτα. Δεν με πήραν τηλέφωνο.

Όσον αφορά στον Ολυμπιακό, παραμένουν ίδια τα συναισθήματά σου; Θες ακόμα να έρθεις;

Φυσικά. Αυτό δεν αλλάζει. Έχω πει ότι ο Ολυμπιακός είναι μια μεγάλη ευρωπαϊκή ομάδα και θα είναι τιμή μου και χαρά μου να φορέσω τη φανέλα της. Ναι εξακολουθώ να θέλω να έρθω στον Ολυμπιακό. Μακάρι να γίνει αυτή η μεταγραφή.

Από τον Ολυμπιακό σε ενόχλησε κανείς; Υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον; 'Έχεις πρόταση;


Δεν θέλω να απαντήσω. Δεν θέλω να πω κάτι για αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: