Τρίτη, Ιανουαρίου 19, 2010

Ντάτολο: «Να βοηθήσω όσο μπορώ»

Ο Αργεντινός άσος υπέγραψε σήμερα το νέο του συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό και στη συνέχεια παρουσιάστηκε επίσημα από την «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ.

«Ήρθα σε μια ομάδα η οποία γνωρίζώ ότι είναι πολύ καλή. Θέλω από την πλευρά μου να προσφέρω όσο περισσότερο γίνεται για να ανέβει η ομάδα ψηλά και να πετύχει τους στόχους που έχει φέτος», ήταν τα πρώτα λόγια του 24χρονου χαφ, που λίγο πριν από τέλος της συνέντευξης Τύπου, πρόβαρε για λίγο την εμφάνιση του Ολυμπιακού...

«Δεν έχω μιλήσει με κάποιον»

Στη συνέχεια, ο διεθνής Αργεντινός σχολίασε ότι δεν έχει μιλήσει ακόμα με κάποιον από τους νέους του συμπαίκτες, παρόλα αυτά τόνισε ότι έχει ακούσει πολύ καλά σχόλια για την ομάδα, η οποία συμμετέχει και στη φάση των «16» του τσάμπιονς Λιγκ:

«Δεν έχω μιλήσει με κάποιον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού ακόμη, θα το κάνω τώρα που θα βρεθώ στην πρώτη μου προπόνηση με την ομάδα. Γενικότερα έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τον Ολυμπιακό που βρίσκεται στους "16" του Champions League. Ξέρω ότι είμαστε επτά πόντους πίσω στη βαθμολογία, αλλά απομένουν πολλές αγωνιστικές ακόμη και στο τέλος θα δούμε τι ακριβώς θα έχει γίνει».

Και τυπικά «ερυθρόλευκος»!


Παράλληλα πριν από λίγη ώρα η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση του Ντάτολο, ο οποίος το μεσημέρι υπέγραψε το συμβόλαιο του.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:


«Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την ολοκλήρωση της απόκτησης, με την μορφή δανεισμού για έξι μήνες και οψιόν αγοράς, του Αργεντινού διεθνούς ποδοσφαιριστή Χεσούς Αλμπέρτο Ντάτολο, ο οποίος υπέγραψε σήμερα το μεσημέρι συμβόλαιο συνεργασίας με τον Ολυμπιακό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: