Κυριακή, Αυγούστου 03, 2008

Μπασινάς: Μπορούμε να φτάσουμε ψηλά


Mεγάλες φιλοδοξιές έχει ο Άγγελος Μπασινάς για την νέα χρονιά με τη νέα του ομάδα:

«Επιστρέφω στην ελληνική πραγματικότητα. Η απόφαση να γυρίσω στην Ελλάδα και να ενταχθώ στην ΑΕΚ, είναι δική μου. Ο κόσμος και οι συμπαίκτες μου περιμένουν πολλά από τους ποδοσφαιριστές που ήρθαμε τώρα στην ομάδα. Εμείς θα κάνουμε τα πάντα για να υλοποιήσουμε τους στόχους της. Η ΑΕΚ έχει την απαραίτητη ποιότητα και ποσότητα των παικτών για να φτάσει ψηλά», είπε ο Μπασινάς.

Αναφερόμενος στον λόγο που επέλεξε τον «δικέφαλο», τόνισε: «Έπαιξαν πολύ μεγάλο ρόλο η διοίκηση και ο προπονητής που έδειξαν πόσο με ήθελαν. Η κίνηση της τελευταίας στιγμής του Ντέμη Νικολαϊδη, ήταν αυτή που με κέρδισε. Αυτή μέτρησε. Αυτό που πρέπει να δείξω εγώ και οι άλλοι συμπαίκτες μου, θα το δείξουμε στο γήπεδο. Θα δώσουμε όσα μπορούμε και ακόμα περισσότερα. Σε κάθε ομάδα που αγωνίστηκα υπήρχαν υψηλοί στόχοι. Με τη Μαγιόρκα καταφέραμε να αγωνιστούμε στην Ευρώπη, που για τα δεδομένα της ήταν πολύ σημαντικό. Με την ΑΕΚ στόχος είναι ο τίτλος και η πρόκληση της κατάκτησής του είναι πάντα η ίδια, είτε δεν τον έχεις πάρει για έναν χρόνο, είτε για 14».

Ο Άγγελος Μπασινάς δείχνει να βρίσκεται ήδη σε καλή κατάσταση, όμως δεν βιάζεται. «Ήταν μόλις η πρώτη προπόνηση. Θα δούμε στη συνέχεια της προετοιμασίας πότε θα είμαι έτοιμος», είπε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: