Δευτέρα, Αυγούστου 25, 2008

Ριβάλντο: "Φεύγω για Ουζμπεκιστάν"


Μία εξαιρετική πρόταση από την Κουρούφσκι, (Ουζμπεκιστάν, η ίδια ομάδα που ήθελε τον Ετό) είναι ο λόγος της αποχώρησης του Βραζιλιάνου.- Τα αίτια της επιθυμίας του να αποχωρήσει από την ΑΕΚ εξήγησε ο Ριβάλντο στον NovaSports FM. Ο Βραζιλιάνος σούπερ σταρ ξεκαθάρισε ότι έχει στα χέρια του μία πρόταση από ομάδα της Ασίας, η οποία είναι εξαιρετική για τον ίδιο και την οικογένειά του. Αρχικά, δεν θέλησε να αποκαλύψει το όνομα της ομάδας, αλλά τελικά το αποκάλυψε. Στη συνέχεια, πρόσθεσε ότι σε καμία περίπτωση δεν αποχωρεί επειδή έχει δημιουργηθεί όλο αυτό το θέμα με την παραίτηση του Νικολαΐδη. Παράλληλα, ζήτησε ένα εκατομμύριο συγγνώμη από όλους, τους συμπαίκτες του, τη διοίκηση και τον προπονητή, τους φιλάθλους, καθώς γνωρίζει καλά ότι δεν υπάρχει χρόνος για μεταγραφές, αλλά τόνισε ότι τέτοιες προτάσεις δύσκολα τις απορρίπτεις. Τέλος, ξεκαθάρισε ότι το συμβόλαιό του με την Ένωση θα λυθεί κοινή συναινέσει.

Διαβάστε μερικά από τα κυριότερα κομμάτια των δηλώσεων του Ρίμπο:

«Δεν είναι μία εύκολη μέρα η σημερινή. Ήταν μία δύσκολη απόφαση που έπρεπε να πάρω. Προέκυψε κάτι πολύ καλό για το φινάλε της καριέρας μου. Μία πολύ καλή πρόταση. Έχω μιλήσει με τον πρόεδρο. Ήταν μία πολύ καλή πρόταση και για μένα και για την ομάδα μου. Όχι δεν πρόκειται να αλλάξει η απόφασή μου. Είναι μία πολύ καλή προοπτική και δεν μπορώ να την αρνηθώ. Δεν μπορώ να πω ποια είναι η ομάδα. Θα το μάθετε σε μια-δυο μέρες. Η ΑΕΚ ήταν μία πολύ καλή εμπειρία. Όλοι μου φέρθηκαν πάρα πολύ καλά, οι συμπαίκτες μου, η διοίκηση, ο κόσμος… Δεν έχω κανένα παράπονο. Είμαι στενοχωρημένος, αλλά και ευχαριστημένος, αφού προέκυψε κάτι πολύ καλό για το μέλλον της οικογένειάς μου. Ήταν μία πολύ δύσκολη απόφαση για μένα και τον πρόεδρο. Συμφωνήσαμε ότι ήταν το καλύτερο».

«Δύσκολα θα παίξω με Ομόνοια και ΠΑΟ»

«Όπως είναι το κλίμα τώρα, δεν το βλέπω να αγωνίζομαι απέναντι στην Ομόνοια και τον Παναθηναϊκό. Το να παίξω την τελευταία ημέρα των μεταγραφών και να φύγω δεν το βλέπω. Δεν το έχουμε συζητήσει ακόμη, αλλά δεν το βλέπω».

«Δεν είναι ο Ντέμης η αιτία»

«Όχι, δεν φεύγω επειδή θα αποχωρήσει στο τέλος της περιόδου και ο Ντέμης Νικολαΐδης. Ξέρω ότι αποχωρεί, αλλά δεν είναι γι’ αυτό. Είναι για την πρόταση που υπάρχει. Το ξέρει από την περασμένη Κυριακή για την πρόταση που έχω, μιλήσαμε και την Τετάρτη, αλλά και χθες».

«Ζητώ συγγνώμη»

«Μίλησα για λίγο και με τον κύριο Δώνη. Ήταν δύσκολο και για αυτόν, όπως και για τη διοίκηση γιατί απομένουν λίγες ημέρες για τη λήξη της μεταγραφικής περιόδου. Ζητώ συγγνώμη γιατί είναι λίγος ο καιρός, αλλά είναι πολύ σημαντική η πρόταση που έχω για να συνεχίσω την καριέρα μου. Είναι μία εξαιρετική πρόταση. Είπα συγγνώμη στον πρόεδρο, είπα σε όλους συγγνώμη, ζητώ ένα εκατομμύριο συγγνώμη. Δεν μπορείς να πεις όχι σε μία τέτοια πρόταση. Η ομάδα από την οποία έχω πρόταση δεν είναι ούτε από την Ευρώπη, ούτε από τη Λατινική Αμερική, ούτε από την Ελλάδα. Είναι από την Ασία. Δεν είναι από την Ιαπωνία. Μη βιάζεστε, θα το μάθετε σήμερα ή αύριο».

«Ευτυχισμένος στην ΑΕΚ»

«Ήμουν ευτυχισμένος στην ΑΕΚ. Απλώς αυτό που προέκυψε ήταν κάτι πολύ γρήγορο και πολύ καλό. Η ΑΕΚ πράγματι δεν έχει ξεκινήσει καλά, αλλά ο κόσμος πρέπει να καταλάβει πως είναι καινούρια ομάδα, υπάρχει καινούριος προπονητής, καινούριο σύστημα και μόνο ένα επίσημο παιχνίδι. Χρειάζεται λίγος καιρός για να ρολάρει η ομάδα και οι φίλαθλοι δεν πρέπει να ανησυχούν».

«Τυχερός που έπαιξα στην Ελλάδα»

«Νιώθω ευλογημένος που έπαιξα στον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ. Κι εγώ και η οικογένειά μου έχουμε στην καρδιά μας την Ελλάδα. Ήταν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία η χώρα σας. Όπως ήρθα, θα φύγω. Μίλησα με τον πρόεδρο, δεν υπάρχουν χρήματα, υπάρχει κοινή συναινέσει λύση του συμβολαίου».

«Πήγαμε καλά πέρυσι»

«Πήγαμε καλά στο περσινό πρωτάθλημα, πήραμε 68 βαθμούς, ο Ολυμπιακούς πήρε 67, αλλά κέρδισε το ματς με την Καλαμαριά στα χαρτιά. Δεν πήραμε τίτλο, αλλά πήγαμε αρκετά καλά».

«Ηγέτης δεν γίνεσαι με το περιβραχιόνιο»

«Ούτε με την εθνική Βραζιλίας, ούτε με την Μπαρτσελόνα ήμουν ποτέ αρχηγός. Ηγέτης δεν γίνεσαι με το περιβραχιόνιο. Επιπλέον δεν ξέρω τη γλώσσα για να συνεννοούμαι με τους διαιτητές ή τους συμπαίκτες μου. Δεν ήθελα να γίνω αρχηγός για να γίνω αρχηγός».

«Δεν έχω πικρία από τον Ολυμπιακό»

«Ό,τι έγινε… έγινε. Ποδόσφαιρο είναι. Πέρασα καλά στον Ολυμπιακό, δεν μου μένει καμία πικρία. Ήταν μέρος της καριέρας μου και μέρος της ζωής μου. Τους ευχαριστώ και τους δύο για όσα μου προσέφεραν. Με τον κύριο Κόκκαλη έγιναν κάποια πράγματα στο φινάλε, αλλά έχω συγχωρήσει ό,τι έχει γίνει. Περασμένα ξεχασμένα. Πρόσφερα τα πάντα στην ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό».

«Μπορεί το πρωτάθλημα η ΑΕΚ»

«Θεωρώ πως η ΑΕΚ έκανε καλές μεταγραφές. Έχω την ελπίδα και βλέπω ότι η ΑΕΚ μπορεί να παίξει καλύτερα. Σιγά-σιγά η ΑΕΚ θα παίξει καλό ποδόσφαιρο. Έχει καλούς παίκτες. Φυσικά και μπορεί να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Βέβαια κάθε χρόνο γίνονται πιο δύσκολα τα πράγματα και υπάρχουν πολύ δυνατές ομάδες όπως ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός και ο Άρης. Όμως η ΑΕΚ έχει πολύ καλούς παίκτες, έναν πολύ καλό προπονητή που κάνει πολύ καλή προπόνηση και μπορεί να τα καταφέρει».

«Πιθανή συνεργασία στο μέλλον»

«Είναι αρκετά πιθανό να έχουμε μία μελλοντική συνεργασία με την ΑΕΚ. Φεύγω με ψηλά το κεφάλι, από τη μεγάλη πόρτα. Ζητώ και πάλι χίλιες φορές συγγνώμη που φεύγω τώρα και με αυτόν τον τρόπο. Ελπίζω να συνεργαστώ και πάλι με την ΑΕΚ».

«Βελτιώνεται το ελληνικό ποδόσφαιρο»

«Το ελληνικό ποδόσφαιρο γίνεται κάθε χρόνο και καλύτερο. Έρχονται κάθε χρόνο και περισσότεροι γνωστοί παίκτες και οι ομάδες δυναμώνουν. Είναι ένα πρωτάθλημα που είναι σε διαρκή άνοδο και είμαι πραγματικά χαρούμενος που έρχομαι εδώ».

«Μου αρέσει πολύ ο Καφές»

«Ο Παντελής Καφές μου άρεσε από τότε που ήμασταν στον Ολυμπιακό. Χάρηκα όταν ήρθε στην ΑΕΚ. Πραγματικά είναι ένας παίκτης που γνωρίζει πάρα πολύ καλά το ποδόσφαιρο».

«Μου έχουν πει τα καλύτερα για Ντιόγκο»

«Για τον Ντιόγκο δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα, δεν τον έχω δει. Έχω μιλήσει με ανθρώπους στη Βραζιλία και μου έχουν πει τα καλύτερα. Σίγουρα στην αρχή υπάρχουν δυσκολίες στην προσαρμογή, αλλά μου λένε ότι είναι πολύ καλός».

«Δύσκολο να μαρκάρω τώρα που είμαι μεγάλος»

«Έχω ξαναπαίξει στο 4-3-3. Τώρα που είμαι πιο μεγάλος είναι δύσκολο να γυρίσω να μαρκάρω, αλλά παίζω παντού. Ο κύριος Δώνης ξέρει καλά τι πρέπει να κάνει για να πάει καλά σε όλα τα παιχνίδια η ΑΕΚ».

«Σημαντικό το προπονητικό»

«Σίγουρα είναι σημαντικά θέματα το γήπεδο και το προπονητικό κέντρο. Δεν υπάρχουν καλές εγκαταστάσεις για προπόνηση, αλλά έμαθα πως αγοράστηκε έκταση και ως το τέλος της περιόδου θα προπονείται εκεί η ομάδα και θα λυθεί κι αυτό το μικρό πρόβλημα».

«Θα μου λείψουν οι συμπαίκτες μου»

«Δεν έχω μιλήσει ακόμη στους συμπαίκτες μου για να τους ανακοινώσω την απόφασή μου. Σίγουρα λόγω γλώσσας θα μου λείψουν οι Βραζιλιάνοι της ΑΕΚ, όπως ο Μαντούκα ή ο Έντσον Ράμος, που έχει πολύ μέλλον και μπορεί να παίξει κάποτε στην εθνική Βραζιλίας. Πάντα ήμουν κοντά τους. Όμως και με τον υπόλοιπο κόσμο δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα».

«Μην ανησυχείτε για τον Μπλάνκο»

«Μην ανησυχείτε που δεν σκοράρει πολύ ο Μπλάνκο. Είναι μεγάλος σκόρερ. Θέλει το χρόνο του και σύντομα θα βάζει τα γκολ που έβαζε και πέρυσι. Στα επίσημα παιχνίδια θα είναι έτοιμος. Σίγουρα είμαι αυτός που είμαι, αλλά κάθε παίκτης είναι διαφορετικός. Ο Σκόκο είναι πολύ καλός παίκτης και έχει δείξει πολύ καλά στοιχεία. Όμως προτιμώ να μην μιλάμε για συγκεκριμένους παίκτες, αλλά για την ομάδα. Προτιμώ να παίζει καλά σαν σύνολο η ομάδα».

«Ευχαριστώ τον κ. Γλου»

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κύριο Γλου και την εταιρία Puma, που αυτή την τετραετία ήταν σαν οικογένειά μου και με βοήθησαν σε κάθε βήμα».

«Κουρούφσκι, η ομάδα»

«Θα δούμε για την Παλμέιρας και αν θα γυρίσω. Η ομάδα της καρδιάς μου είναι πάντως η Σάντα Κρουζ από το Ρεσίφε, από όπου κατάγομαι. Ναι, η πρόταση που έχω είναι από την ίδια ομάδα που είχε κάνει πρόταση στον Ετό, την Κουρούφσκι από το Ουζμπεκιστάν».

«Σας ευχαριστώ όλους»

«Θέλω να ζητήσω και πάλι συγγνώμη που φεύγω όπως φεύγω. Ευχαριστώ και πάλι όλο τον κόσμο, όλους τους φιλάθλους. Νιώθω τιμή που έπαιξα στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Στενοχωριέμαι που φεύγω. Έτσι είναι όμως. Κανείς στη θέση μου δεν θα μπορούσε να αρνηθεί αυτή την πρόταση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: