Σάββατο, Οκτωβρίου 04, 2008

Ντιόγκο: «Θέλω να σκοράρω και εναντίον της ΑΕΚ»


Βλέπει δίχτυα σχεδόν σε κάθε παιχνίδι και αυτό του έχει ανοίξει την ...όρεξη. Για τον Ντιόγκο ο λόγος, ο οποίος θέλει να αφήσει το στίγμα του και στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, σημειώνοντας τουλάχιστον ένα γκολ.

«Ελπίζω πως θα σκοράρω. Ακόμα και αν δεν συμβεί αυτό, θα βοηθήσω την ομάδα μου να νικήσει. Και αν βάλουν άλλοι τα γκολ, εγώ θα είμαι το ίδιο χαρούμενος», είπε χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενος στο παιχνίδι με τη Νόρντζελαντ, όπου πέτυχε γκολ για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκή διοργάνωση, ο νεαρός Βραζιλιάνος τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που σκόραρα ξανά, σε άλλη μία διοργάνωση. Έβαλα δύο γκολ . απέναντι στη Νόρτζελαντ και φυσικά είμαι χαρούμενος με την απόδοσή μου».
Τέλος, ο 21χρονος επιθετικός μίλησε για τις προοπτικές των «ερυθρόλευκων» στο στο Κύπελλο UEFA: «Σίγουρα μπορούμε να φτάσουμε πολύ μακριά. Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα και μπορεί να τα καταφέρει και σε αυτή τη διοργάνωση. Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα κάνουμε κάτι καλό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: