Σάββατο, Ιουνίου 27, 2009

Σισέ:"Ο ΠΑΟ καλύπτει πλήρως τις φιλοδοξίες μου"

Ο Τζιμπρίλ Σισέ μίλησε σε γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό για την επιλογή του να πάει στον Παναθηναϊκό, λέγοντας πως το Τσάμπιονς Λιγκ ήταν ο βασικότερος λόγος που επέλεγε να υπογράψει στο "τριφύλλι".

Για τις πρώτες του στιγμές στην χώρα μας και την υποδοχή του κόσμου ο Σισέ δήλωσε:

"Είμαι ήδη πολύ καλά. Πρόλαβα να καταλάβω τι γίνεται εδώ από την υποδοχή στο αεροδρόμιο. Το γεγονός ότι μαζεύτηκε 3000 κόσμος για να με υποδεχθεί ήταν πραγματικά εντυπωσιακό. Με έκανε να αισθανθώ πολύ όμορφα. Θυμάμαι ότι είχα ζήσει κάτι αντίστοιχο, όταν πριν από χρόνια είχα επισκεφτεί την Αφρική, αλλά όχι τόσα πολλά άτομα. Μου άρεσε. Με εντυπωσίασε".

Όσο αφορά το λόγο που επέλεξε τον Παναθηναϊκό ο Σισέ είπε πως το Τσάμπιονς Λιγκ είναι για αυτόν ένα μεγάλο κίνητρο.

"Μιλάμε για μια ομάδα που προσφέρει τη δυνατότητα να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ήρθα για να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ. Αυτός είναι ο κύριος στόχος μου, αν και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει και ο προκριματικός γύρος. Στόχος μου είναι να πάρω το πρωτάθλημα. Ο Παναθηναϊκός και η Ελλάδα είναι μια νέα πρόκληση για μένα σε όλα τα επίπεδα".

"Με ήθελε και η Τότεναμ"

"Υπήρχε εδώ και καιρό το ενδιαφέρον της Τότεναμ. Δεν υπήρξε επίσημη πρόταση από την αγγλική ομάδα, αλλά απλές συζητήσεις. Μου είπαν να περιμένω, διότι έπρεπε να πουλήσουν πρώτα δυο-τρεις παίκτες, ούτως ώστε να βρουν τα χρήματα για να με αποκτήσουν. Από την άλλη ο Παναθηναϊκός με ήθελε και μου είχε έτοιμη μια πολύ καλή πρόταση, η οποία κάλυπτε τις απαιτήσεις μου”.

Σε ερώτηση για την φυσική του κατάσταση και τους δύσκολους τραυματισμούς που πέρασε ο Σισέ είπε:

"Είναι αλήθεια πως το θέμα της φυσικής κατάστασης είναι πολύ σημαντικό. Εγώ λέω πως είμαι 100% έτοιμος. Έχω ξεπεράσει όλους τους τραυματισμούς μου και νιώθω απόλυτα δυνατός. Ίσως αυτό πέρυσι να έβγαινε από το στιλ παιχνιδιού της Σάντερλαντ.

Έπαιζαν με πολλές μεγάλες μπαλιές, κάτι που δεν μου αρέσει. Δεν μου ταιριάζει. Είμαι εδώ. Είμαι δυνατός, θα σας το δείξω σε όλους αυτή τη σεζόν"
.

"Ο Καραγκούνης είναι μεγάλος παίκτης"

Το εγκώμιο του Γιώργου Καραγκούνη έπλεξε ο Γάλλος άσος, λέγοντας πως μαζί του μπορεί να κάνει ένα αχτύπητο δίδυμο.

"Είδα βίντεο με παιχνίδια του Παναθηναϊκού στο τζετ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μου προς την Ελλάδα και διαπίστωσα ότι πρόκειται για μια ομάδα που παίζει καλό ποδόσφαιρο, κυκλοφορεί την μπάλα και έχει ποιότητα στο παιχνίδι της. Ξέρω ότι υπάρχει ο Καραγκούνης.

Ένας πραγματικά σπουδαίος χειριστής της μπάλας, μου του αρέσει να δημιουργεί φάσεις. Παίζει με καρδιά με πολύ πάθος και έχει κλάση στο παιχνίδι του. Υπάρχει επίσης ο Καντέ, μόλις υπέγραψαν τον Λέτομ απέκτησαν ένα Έλληνα διεθνή από την Μπενφίκα"


Τέλος σε ερώτηση για το αν υπάρχει κάποιος ειδικός όρος στο συμβόλαιο του που δεν του επιτρέπει να πάει στον Ολυμπιακό ο Σισέ απάντησε:

"Ναι, ναι. Υπάρχει τέτοιος όρος. Ξέρεις υπάρχουν και άλλες τέτοιες.. περίεργες, ίσως και αστείες ρήτρες στο συμβόλαιο μου, τις οποίες όμως δεν μπορώ να σας πω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: