Τρίτη, Ιουνίου 09, 2009

Σφήνα… ΠΑΟ για Μπομπό!!!

Μερίδιο ευθύνης για το «κόλλημα» της μεταγραφής του Μπομπό έχει ο αιώνιος αντίπαλος του Ολυμπιακού, Παναθηναϊκός!!! Αυτό υποστηρίζουν δημοσιεύματα του τουρκικού Τύπου, αναφέροντας πως άνθρωπος των «πρασίνων» επικοινώνησε το Σαββατοκύριακο με τη διοίκηση της Μπείκτας, όπου και ζήτησε η ομάδα του να έχει τον τελευταίο λόγο για την απόκτηση του 24χρονου επιθετικού.

Στον Ολυμπιακό πάντως δεν ανησυχούν αφού θεωρούν πως αυτά είναι «παιχνίδια» των Τούρκων έτσι ώστε να ανεβάσουν ακόμα περισσότερο την τιμή του παίκτη.

«Περιμένω να δω τι θα μου πει ο Φίχερ. Εγώ του έχω ξεκαθαρίσει από την πρώτη στιγμή ότι θέλω να παίξω στον Ολυμπιακό. Από εκεί και πέρα δεν εξαρτάται από μένα. Είμαι παίκτης της Μπεσίκτας τώρα που μιλάμε και θα εξακολουθήσω να είμαι αν δεν τα βρουν οι δύο ομάδες», αναφέρει ο Μπομπό. Για το θέμα του Βραζιλιάνου μίλησε και ο τεχνικός της Μπεσίκτας, Μουσταφά Ντενιζλί. «Εχουμε κάνει αρκετές υποχωρήσεις για τον Μπόμπο, ας ανέβει τώρα και ο Ολυμπιακός».

Δεν υπάρχουν σχόλια: